6 lis 2014

And we'll fight what we can't see

Okulary - Royalty | Bluzka - Pretty n'Love | Spodnie - Tingeling Halloween Couture | Buty - B. Bizou | Torebka - Callie's Picks

Żyję, mam się dobrze, powracam! Gdyby ktoś zapomniałam - to ja, Paulina. Powód mojej nieobecności? Trafiłam do szpitala, jednakże teraz jest już dobrze i mogę wrócić do pisania (matko, jak mi tego brakowało!)
Piękna piosenka (ta na dole) ♥ Niby napisana do Kosogłosa, ale mi ona bardziej pasuje do Więźnia Labiryntu ♥ Jest tu ktoś, kto zna tą trylogię? Może oglądał film?



13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że już wszytko okej :)
    No i bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojezu, a coś poważnego? Sorry za ciekawość XD
    Stylka przekozacka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie, tylko problemy zdrowotne. W sumie nie wiem po co oni tak długo mnie trzymali, ja już po tygodniu byłam gotowa stamtąd uciec :D

      Usuń
  3. Stylka wyszła super, ja nadal nie mam pomysłu na te spodnie. :C
    The Maze Runner juz czytałam dosyc dawno i bardzo mi sie spodobało. Niedawno byłam tez obejrzeć film i szkoda, ze zmienili ponad polowe rzeczy. Ale trudno, Dylan zrekompensował wszystko, po MR uwielbiam go jeszcze bardziej, fajnie, ze "wyszedł spoza krąg" teen wolf. Teraz 'tylko' rok czekania na the schorch trials! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i fajnie, ze juz jestes i żyjesz :D

      Usuń
    2. Też byłam na filmie, spodobał mi się, chociaż mogli dać więcej rzeczy z książki. Dylan zagrał świetnie, już się nie mogę doczekać następnej części :D

      Usuń
  4. całkiem fajna! włosy boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sweter chyba mi nie gra ze swetrem, cała reszta super :)

    OdpowiedzUsuń