15 lis 2014

Je veux m'enfuir, que tout recommence

Kolczyki - Nelly.com | Płaszcz - Darmówka | Podszewka - Basic | Bluzka - CP | Sukienka - B.Bizou | Torebka - Miss Sixty | Pasek - Wild Candy | Buty - Velved Orchid

Jeszcze parę dni Temu nie nie lubiłam "Dernière danse" Indilii, ale tyle się jej nasłuchałam u mojej przyjaciółki, że w końcu ją pokochałam ♥ Niby to Francuska Piosenka, ale jej tekst bardziej pasuje mi do książki niemieckiego pisarza Markusa Zusaka - "Złodziejka Książek". Piękna Powieść! ♥




12 komentarzy:

  1. Jakoś mi się tym razem nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. opis jakiś taki dziwny, nieskładny trochę, ale stylizacja fajna XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko, dopiero teraz to zauważyłam O.O Mój głupi tłumacz w komputerze (którego już wyłączyłam) musiał mi przetłumaczyć "na swój język" XD

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie, trochę jak z minionej epoki rzekłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boshe ja chyba nigdy nie polubię tej piosenki xD
    Stylka fantastyczna, zgodzę się z Dominiką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My też lubimy ową piosenkę, choć na początku wakacji nam się jeszcze nie podobała :)
    Stylka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię tą piosenkę :)
    stylizacja cudna, ale usta na out.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś bym zmieniał, ale ogólnie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ust nie pasuje, ale stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń