16 lis 2014

How Many Secrets Can You Keep?

naszyjniki Dior; sukienka Callie's Picks & Fallen Angel; torebka Callie's Picks; buty Rio;

Pojawiam się ostatnio bardzo rzadko, więc korzystając z okazji napiszę coś dłuższego. Zgadzam się z opinią Adriana, tzn. Stardoll powoli zamiera. Pamiętam jeszcze stare, bardzo dobre czasy, początki blogosfery... Wszyscy się wtedy lubili i wspierali, od użytkowników biło radością po prostu. Oczywiście kłótnie także miały miejsce, jednak powiedzmy sobie szczerze, dzięki nim nie opuszczał nas dobry humor :D Teraz ta cudowna większość się wykruszyła, ceny w Starplazie ciągle rosną, afery z błędami (czy tam hackerami) zaczęły się pojawiać. Samolubność i chęć wybicia niszczą ludzi :(

11 komentarzy:

  1. Do I Wanna Know :333
    Stylizacja bardzo ładna, zazdroszczę naszyjników :c
    Co do sytuacji na stardoll to osobiście mam nadzieję, że to tylko takie chwilowe załamanie :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, bardzo korzystnie Twojej doll w tej fryzurze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka nie pasuje, średnio nam się podobają włosy, ale poza tym fajnie :)
    Co do sd - użytkownicy, którzy 'brali udział w blogosferze' powoli zaczynają się nudzić, a młodsze pokolenie raczej nie gra już w sd.

    OdpowiedzUsuń
  4. to przykre, bo stardoll to całe moje dzieciństwo, a ja nie lubię patrzeć jak coś mi bliskie tak się zmienia :(
    a stylizacja ładna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ah, niestety, to prawda co piszesz. też mi tego brakuje, sama bardzo dobrze pamiętam jak było kiedyś, to już nie to samo.
    świetna stylizacja! bardzo podobają mi się te lateksowe wstawki.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi całość bardzo się podoba :)
    myślę tak samo, pewnie za kilka miesięcy niczego już na sd nie będzie XD oczywiście też mi smutno, ale sam pewnie niedługo odejdę (mam nadzieję, że nastąpi to przed 2 klasą), wszelkie wysiłki są na marne, ludzie (nie mówię o wszystkich of course) są mega chciwi i pazerni (a kiedyś tego było), zostało już bardzo mało osób, które mają jakieś poczucie stylu itp., ech... może czas na zmianę warty?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam szczęście... napisałam komentarz na może metr długości (przesada chyba xd), klikam opublikuj i akurat w tym momencie musiał paść mi DNS. No brawa dla mnie, jak zwykle, nie ma co :')

      Skrót moich myśli: zabawne jest to, że kiedyś myślano o nas w kryteriach - nie znają się, popełniają błędy, są niedoświadczeni, a teraz my mamy takie samo zdanie o "przyszłości Stardoll", czyli młodszych rocznikach. Oczywiście z czasem to doświadczenie zdobędą, ale - moim zdaniem - materializm weźmie górę i nie będzie już luźnych dyskusji w komentarzach jak w naszych czasach bez dodatkowych naród. To przykre :(

      Usuń
  7. Świetna stylizacja i ładnie Ci w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się całość, choć może dałbym ciemniejsze szpilki :)

    OdpowiedzUsuń