14 lis 2014

is it true that the more you give, the more they take?


spodnie Nelly.com | top Original Future | futro Royalty | buty Nelly.com | chanelka Special Offer | kapelusz Bratz | okulary Special Offer

Wreszcie mogę trochę odetchnąć, dzisiaj pisałam ostatni konkurs przedmiotowy, zostaje mi 'tylko' etap rejonowy z fizyki. Podobno są jakieś ploteczki o nowym yh, mam nadzieję, że dodadzą białą kieckę Nicki Minaj z ema.

Nowa Ariana, część soundtracku z The Mockingjay, dodam, że piosenkę współtworzyła MØ, co zresztą słychać. :D



8 komentarzy:

  1. stylka ładna, jak można chodzić na konkursy z fizy? XD to jest takie powalone...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pani mnie zgłosiła (nie wiem po co XD) i już miałam się wypisywać, bo nienawidzę i nie rozumiem fizyki, ale poszłam z ciekawości. Byłam przekonana, że poszło mi beznadziejnie, a tu bang, przechodzę do rejonu haha. Bardziej powalone jest to, że trzy tygodnie uczyłam się na chemię i nie przeszłam. :')

      Usuń
  2. Świetna, żółte akcenty bardzo korzystnie tu wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba jestem dziwna, bo nawet (podkreślam, NAWET) lubię fizykę, ahahahaha XD
    Cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie mnie strasznie rażą w tym outfit'cie. Reszta super!

    OdpowiedzUsuń