7 maj 2014

Oooo, skies are black and blue, thinking about you, here in the calm after the storm

Sorki, że nic nie dodawałem przez jakiś czas, komputer mi się zepsuł, potem jakoś miałem ciekawsze rzeczy do roboty. Jutro lecę za granicę, więc także notki z mojej strony nie będą pojawiały się przez co najmniej tydzień. Kto wczoraj oglądał I półfinał Eurowizji? Wg mnie najlepsze piosenki miała Holandia, Węgry, Szwecja, Rosja i Ukraina xD
 

hat Bizou
sunglasses Riviera
jacket Voile
shirt YH
necklace Fallen Angel
clutch Chanel
pants RIO
shoes Velvet Orchid

The Common Linnets - Calm After The Storm (Holandia), chyba najlepsza wczorajsza piosenka, zachęcam do posłuchania :)

15 komentarzy:

  1. Nie oglądałem, niestety. :c
    Stylizacja świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę oglądałam Eurowizję, ale w międzyczasie robiłam co innego, więc nie do końca jestem zorientowana. Wpadła mi jednak w ucho piosenka Islandii (panowie w kolorowych garniturach). XD
    Super stylka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się właśnie też Holandia spodobała, piosenka jest świetna.
    Stylizacja bardzo ładna, na twojej doll ta fryzura nie wygląda tak sztucznie jak na mojej :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie oglądałam, haha austria jest demotywująca xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam i okropnie żałuję, ale miałam prawie że live na tumblrze, bo Eurowizją interesowało się trochę osób i miałam zasypaną tablicę. xD
    A stylizacja średnio mi się podoba, bo 1. okulary dziwnie wyglądają, 2. naszyjnik mi trochę nie pasuje (ewentualnie inne okulary (jakieś złote elementy na nich) i ten naszyjnik). Bo tak bez tych okularów, to już jest lepiej. Poza tym bardzo ładnie (zwłaszcza, że nie darzę wielką sympatią spodni i marynarka jest dla mnie wyzwaniem, a tu wygląda to świetnie). :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie sie pan wybiera? :D
    Eurowizje ogladalysmy i w sumie jedyna piosenka, ktora nam sie spodobala w 100% to wlasnie ta z Holandii. Balysmy sie pod koniec, ze nie przejda xd Fajne ciuchy, dobra piosenka i zwl. na tym 2 sie skupili, a nie na show. Szkoda, ze ten Belg (taki przy kosci) nie przeszedl.
    Fajna stylka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Belgii właśnie się wybieram XDD mi też nie podobała się piosenka stamtąd xD

      Usuń
    2. Bylysmy w Belgii na jakies 10h - zwiedzalismy Francje i wyskoczylismy do miasta belgijskiego tuz za francuska granica. Cudne miejsce, nad rzeka, z wagonikiem linowym nad skarpa. A gdzie dokladnie sie wybierasz?

      Usuń
  7. Nie oglądałem :/

    Stylka super, ale tak jak Jaśmina, zamieniłbym naszyjnik ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna stylizacja. ja nie mam czassu na telewizję XD nie wiedziałam, że to nawet wczoraj leciało :D ale z tego co się dowiedziałam w szkole, to w czwartek występować będzie polska, dlatego myślę, że obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik lub spodnie inne :>

    OdpowiedzUsuń