24 maj 2014

Adorn

Stylizacja na Gladiatorki Stylu, moje zadanie to Moda uliczna w Londynie. Jeżeli chodzi o to miasto, to przed oczami mam wizję w postaci boyfriendów, oversizowego płaszcza i brązowej teczki (ah to zboczenie do brytyjskich uczelni)- czyli dokładnie to co widzicie pod spodem. Przy okazji połączyłam też kilka outifitów z lookbooka w jedną całość, jestem zadowolona. 
Pewnie przynudzam, kupiłam wymarzone Boyfriendy (o których nawijam przez dwa miesiące, a żadne z wcześniejszych poszukiwań nie odniosły sukcesu...)  i to w New Yorkerze, za którym po prostu nie przepadam; a jednak wszędzie znajdą się perełki.
Który kolor? klik


spodnie Killah | płaszcz Pet-a-Porter | koszula Tingeling | kamizelka B.Bizou | kapelusz Decades + It Girls | torba Nelly.com | szpilki Velvet Orchid

Ostatnio mam słabość do Olivera Nelsona




12 komentarzy:

  1. genialna stylizacja, uwielbiam takie uliczne outfity! :)
    pierwszy kolor bluzy najlepszy, ale nie przepadam za napisami, więc ciężko wybrać

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna stylizacja. Bluza mi się nie podoba, ale gdybym miała wybierać to zdecydowałabym się na szarą c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo ładna. Ja bym wziął albo szarą albo Navy Blue :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylka :)

    Ja postawiłbym na czarną albo białą, chociaż bluza i tak mi się nie podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam lubię NY.
    piękna stylka, ale włosów nie lubie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłabym koszulę na ciemniejszą może, ale cudnie!

    OdpowiedzUsuń