5 maj 2014

Koniec

Sukienka - Archive + Yves Saint Laurent Tribute + Moschino Tribute
Buty - Sonia Rykiel Tribute
Torba - Rio
Naszyjnik - Original Future
Okulary - Riviera

Tytuł notki jest jednoznaczny - tak, postanowiłam odejść już ze stardoll. Obiecałam dodawać 
więcej, a wychodzi na to, że nie będę dodawała już wcale. Cóż, tak bywa...
Nie ciągnie mnie już na stardoll i nie potrafię stworzyć nic sensownego. Nawet ta stylizacja to dno...
Także dziękuję za wszystko i trzymajcie się kochani!


18 komentarzy:

  1. Dlaczego wszyscy muszą odchodzić? :c
    Stylizacja bardzo ładna, będę za nimi tęsknił. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam się bardzo podoba, jest taka kolorowa :)
    Powodzenia w życiu realnym... czy jak to się mówi xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja. Szkoda, że odchodzisz, ale mam nadzieję, że spełnisz się w życiu realnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest genialna, nie odchodź :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że to twoja ostateczna decyzja :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie odpycha krój sukienki, ale kolory super <3

    Wszystkiego najlepszego w realnym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzonka w życiu realnym ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego dobrego :);*
    stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna. :)
    Ile razy jeszcze zamierzasz odchodzić i powracać?

    OdpowiedzUsuń