2 maj 2014

I want to be forever young...

Top - Fallen Angel
Spódnica - Pretty n'Love
Kurtka - Miss Sixty
Buty - Bonjour Bizou
Torba - Spring Surprises 
Okulary - Riviera 

Korzystam z życia póki mogę :DD Nadrabiam książki i filmy. Może coś polecacie? 
Chciałabym w końcu zrobić coś tylko dla siebie, ale pytanie: co? Wiele rzeczy chodzi mi po głowie, a tak
trudno podjąć decyzję. Kurs fotografii, rysowania, angielskiego - to tylko nieliczne możliwości jakie chodzą mi po
głowie. Tak to jest jak ma się zbyt wiele zainteresowań... 
Za miesiąc stuknie mi te "upragnione" 18-naście i co dalej? Czas pokaże... 
Na razie trzeba cieszyć się z tego, co jest. Z dnia dzisiejszego, jutrzejszego i całej reszty. 
A tak wgl. przez jakiś czas zobaczycie mnie tu częściej (chyba), bo Adrianowi zepsuł się laptop i dopóki 
nie naprawi to będę coś tam dodawać by pusto nie było bez Niego i byście za bardzo nie tęsknili za Nim :D 

10 komentarzy:

  1. Pooglądaj The Crazy Ones, świetny serial. Stylizacja super no i cieszę się z powodu "więcej Magdusi" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wielu zainteresowań, bo ja mam niewiele. Niby lubię zdjęcia i modę, ale czy chcę wiązac z tym przyszlosc? nie wiem.
    stylizacja cudown a :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Zazdroszczę spódnicy ^^

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja :)!

    OdpowiedzUsuń