7 maj 2014

Elliot

Trochę czasu mnie to nie było, bo albo mi się nie chciało (teraz wykorzystałam resztki zapału do robienia stylizacji), byłam też na kilkudniowych wakacjach, no i jakoś tak wyszło. Ale się porobiło, wszyscy odchodzą. Tych co zostali niedługo będzie można policzyć na palcach jednej ręki. Po dwóch miesiącach zmieniłam muzykę na Tumblrze, może jednak nie jestem aż takim leniem.
+jak oceniacie moją pracę do Modowych Rywali? klik


spódnica Callie's Picks | bluzka Tingeling | torebka PPQ of Mayfair | bransoletka Special Offer | buty Rio | okulary Callie's Picks



11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, kolory ekstra :)!

    Jeśli chodzi o pracę na MR to jedno wielkie wow! Nieźle się musiałaś napracować. Najbardziej podoba mi się stylizacja zrobiona na Twojej lalce, na kotek717, Fantasticlove2 i Pati-1997 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, chociaż patrząc ile inne grupy miały osób to ja wypadam słabo. Też mi się te najbardziej podobają, niestety nie wszyscy mieli bogate szafy, więc było ciężko, ale mimo wszystko jestem z siebie zadowolona (prawie się nie wyrobiłam przed wyjazdem haha)

      Usuń
  2. Cudowna stylizacja, jedna z Twoich lepszych.

    Stylizacje ok, wszystkie super, tak trochę mniej to mi się podoba na DanceMarika i kotek717/czekoladka333, za to na Tobie i FantasticLove genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja super, makijaż już nie za bardzo ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. :)
    Stylizacja do MR również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylka fajna, wakacyjna :)

    Co do tumblra - dziś jest dzień języków! Każdy odpisuje po polsku, tłumaczymy sobie zdania nawzajem na nasze jezyki itp.
    Co do MR - świetnie Ci poszło, na 100% przejdziesz. My niestety za późno się za to wzięłysmy, bo byli u nas goście. Fajnie, że dziewczyny miały takie ładne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja a twoja praca na MR spodobała mi się najbardziej :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna
    Stylizacje na MR powalają

    OdpowiedzUsuń