15 gru 2013

Świąteczny wygląd

Wczoraj (!) zamówiłem u Liliana2511 nowy nagłówek, aż się zdziwiłem, że na dzisiaj mi go wykonała, jestem jej bardzo wdzięczny :) Serdecznie polecam wam jej grafiki (kliknij na zdjęcie poniżej, aby przejść do bloga z grafikami Liliany). Poza tym zmieniłem lekko wygląd komentarzy, usunąłem strony w pasku bocznym i dałem je do stopki (na sam dół). Pozmieniane czcionki i oczywiście tło, myślę, że czarny nie wygląda aż tak źle. :D 



Jeszcze 9 dni do świąt, wiecie co chcecie dostać? Podyskutujmy trochę xD

22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba nowy wygląd, nagłówek jest piękny c:
    Co do prezentów, to już wiem co dostanę, bo sam wybierałem- ubrania oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego bloga i to jeden z moich ulubionych grafików sd :'))

    OdpowiedzUsuń
  3. WOWOWOWOWOOWOWOWOWOWOOWOWOW ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy wygląd jest świetny! ♥
    Ja nigdy nie wiem, co chciałabym dostać na święta. Chyba najbardziej lubię dostawać pieniądze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też niby lubię pieniądze, ale zawsze jest jakaś niespodzianka i niepewność co dostaniesz :)

      Usuń
  5. świetny ten nowy wygląd. ja najbardziej chciałabym dostać jakieś ubrania c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek jest super (choć spodenki do rajstop zwykle są 'fu') i czarne tło pasuje, tylko te paski w komentarzach drażniące xD

    Hm... My właśnie nie wiemy, co chcemy dostać. W grudniu miałyśmy też urodziny i ciuchy i kasę dostałyśmy z tej okazji, a na Wigilię pomysłów zabrakło: były 2 x Mikołajki + impreza urodzinowa, więc książki, które chciałyśmy mieć i torby już dostałyśmy.
    Została nam tylko 1-2 książki i.... no właśnie - rodzice proponowali laptopa, ale same nie wiemy xD

    A Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oczywiście chciałbym dostać laptopa, bądź PSP, bo stare mi się zepsuło a mam ok. 20 gier :)

      Usuń
    2. No to rzeczywiście PSP byłoby fajne :)

      A jakieś dobre lapki polecasz? x.x

      Usuń
    3. a nie wiem, spodobał mi się taki typ z dotykowym i odpinanym ekranem, ale nie wiem czy to laptop, czy stacjonarny, obecnie mam HP Pavillon Dv7, zdecydowanie nie jestem z niego zadowolony, ciągle mi się wiesza i niektóre fajne gry nie działają ;)

      Usuń
    4. Chodzi Ci z pewnością o ten typ, który może robić za laptop lub za tablet. Moja mama ma taki i jak mam być szczera to nie do końca mnie on przekonuje. Osobiście mam Sony Vaio (dokładnej nazwy modelu nie pamiętam) i nie mam chyba za bardzo do czego się przyczepić :)

      Usuń
    5. Ooo, wielkie dzięki za pomoc/opinie, bo jednak laptopa dostajemy i bedziemy z wujkiem (30 lat, spec od komputerow i elektorniki) wybierac, a tak to juz cos wiemy :-)

      Tata ma tableta sluzbowego, ale w sumie go nie uzywa i lezy u nas w pokoju - fajny bajer, co nie zmienia faktu, ze i tak wole wejsc na komorke - jest po prostu szybciej :D

      Usuń
    6. ja też bardzo chciałbym Sony Vaio, podobno dobrze działa :)

      Usuń
    7. ja mam Vaio białego (przez co ciągle się brudzi, eh) i nie skarżę się, uważam, że jest dobry:)

      Usuń
  7. Jest pięknie! ♥♥♥

    Lol, ja stwierdziłam, że żadnych prezentów na gwiazdkę, bo jadę na wycieczkę do Londynu w lutym i to według mnie już spory wydatek, więc naciągać nie chcę. Tym bardziej, że ostatnio zakupy ubraniowe mam zaliczone, książki też (nom, jednej mi braknie, ale prawie zamówiona jest), słuchawki też dorwałam... Soł, prezentowych marzeń już nie mam (prócz "Hobbita" w kinie, a to dopiero 27 grudnia :3), ewentualnie kredki za 300 zł, których mi nikt nie chce kupić. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 300 zł też bym nie kupiła xD

      Wycieczka do Londynu? Super! Mamy tam blisko (40 min. pociągiem) ciocię i byłyśmy tam na 2 dni, ale to już bardzo dawno temu - tak czy siak, było bardzo fajnie :) Z szkołą pewnie? Czy z rodzicami w ferie?
      U nas jest w gim. robiona wycieczka w maju, że mieszka się u angielskich rodzin właśnie w stolicy, ale my uznałyśmy, że wolimy pojechać do rodziny (własnej) prywatnie lub już w LO z nowymi ludźmi :D

      Usuń
    2. Ale ekstra! Nawet 2 dni, to coś super. Zazdroszczę rodziny w UK, bo to zawsze jakiś przystanek, czy coś. :D Miałam nie jechać, bo plany były, aby z rodzicami się wybrać, jednak koniec końców szkoła (i namowa rodziców) wygrała.
      To u nas jest z dziećmi duńskimi taka wymiana połączona z rozwlekłym projektem. Trochę ssie, że akurat z Danią (choć z drugiej strony, dlaczego by nie) i że jest ustawione pod język niemiecki. Ja to bym się w sumie bała tak u innych mieszkać, ale Wy jakby co, to mogłybyście zmykać do cioci. xD

      Usuń
    3. Pod niemiecki? Auć, my go nie lubimy xD
      No, właśnie się zastanawiałyśmy, lecz stwierdziłyśmy, że nie chcemy nocować u Anglików, a w dodatku nauczycielka jest bardzo... jakby to nazwać... miła, ale godzinę przed wyjazdem już będzie wszystkich w rzędzie ustawiać. Poza tym, jadą głównie pierwsze klasy, a tam są same 'Swag' i 'YOLO'... a to rani nasze uszy. W dodatku jedna z przyjaciółek była rok temu, więc na 100% by nie jechała. A dlatego, że mamy tam dość bliską rodzinę (kuzynki mamy), które są koło 30 i jeszcze są takie trochę 'imprezowe', to jest naprawdę fajnie. Nie wykluczamy, że pojedziemy tam kiedyś na praktyki :)
      Tobie życzymy (już teraz) udanej zabawy i niech Loki rozejrzy się za jakimś przystojnym, mądrym i bogatym Brytyjczykiem, hahah xD

      Usuń
    4. Strasznie zazdroszczę wam Londynu </3

      Usuń
  8. Ja na święta chciałabym dostać.. ekhm.. no zwykle biorę pieniądze i je sobie tam gromadzę i jak coś się przytrafi to kupuję, ale ostatnio nie mam na co wydawać i tak dużo tego trochę i tak właśnie nie mogę nic wymysleć:(

    OdpowiedzUsuń
  9. nowy wygląd jest całkiem fajny, poza ramkami w komentarza, bo są one bardzo wkurzające, ale pewnie niedługo się do nich przyzwyczaję :)
    co do swiatecznych prezentów to nie wiem do konca co chce, upatzryłam sobie ksiązkę którą cięzko zdobyć, jedyne miejsce gdzie ją znajdę to allegro, ale jak ostatnio patrzyłam na ceny to lekko się załamałam, więc chyba w tym roku wyjątkowo dostanę pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń