6 gru 2013

Czegoś mi braknie, kogoś widzieć żądam..

Oglądam wiadomości słuchając ogromnego hałasu za oknem i jestem przerażona. Dziś rano nie było tak źle, ale jak wracałam ze szkoły to myslałam że nie dojdę i nawet się rozryczałam. Parasol nic mi nie dał, nie zdziwię się jak będę chora. A na chodnikach gorzej niż pobojowisko - wszędzie miliard gałęzi. Przez tą piękną sytuację nie wybrałam się dziś do ZG na zakupy i cały dzień siedzę na dupie i umieram z nudów. Nawet zdjęć robić, nic.. ehh. Jak wam się podoba mój nowy łup, buty z chanel za 33sd? Jak mikołajki? Mi oczywiście przez pokrzyżowaną pogodę (miałam z mamą połazić po galerii i iść zjeść ogromniaste lody w grycanie) sypnęli na biurko kasą, ehh.. 














Bluzka, Pierścionki Chanel
Buty Chanel vintage
Spódnica LE od Adrianka, dawno temu
Torebka HB weekly
Kołnierzyk No Name
Bransoletka Lavin vintage


11 komentarzy:

  1. stylizacja taka sobie, pewnie przez ten sweter ;> u mnie też wieje, ale da się przeżyć :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie cudowny jest ten sweter, a stylizacja jeszcze lepsza, chyba nie widziałem tak dobrej z tym swetrem, a już wiele osób z nim kombinowało. Cudownie jednym słowem :)
    Butki też fajne, ja je mam za 60, przepłaciłem :s
    Co do mikołajek, u mnie też wieje, ale pojechaliśmy do centrum i wreszcie kupiłem sobie nowe słuchawki, tamte już mnie tak irytowały, bo cholernie przerywały, mam niesamowite zdolności do niszczenia tego typu sprzętu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do stylizacji jest ładna, prosta i w każdym calu idealna. Nawet ten sweter nie wygląda w niej źle ;)
    A do konkursu można jeszcze się zgłaszać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo ładna i buty również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, też lubię ten sweter. :)
    U mnie też wiało w Mikołajki.

    OdpowiedzUsuń