1 gru 2013

Makijaż:1 daughter of Poseidon.

Hejka, ostatnio zaczęłam uczyć się sztuki makijażu, i nawet moja dolka na tym skorzystała. 
 Pierwszy makijaż jest bardzo prosty, zajmie może z 5min. Można wykorzystać inne połączenia kolorów: np.złoty z brązowym, czarny i fiolet lub srebrny.
krok1.  
krok2.
krok3.
Wewnętrzny kącik oka rozświetl cieniem jakimś jasnym, tym przypadku białym.
krok4.
(Nie nakładam maskary mojej dollce bo mam sztuczne rzęsy.) Zewnętrzny kącik podkreśl ciemnoniebieskim cieniem, rysując literę C na powiece (do 1/3 długości oka) i dolną linię rzęs.
krok5.
Nałóż brąz, potem róż, chyba że macie jakiś fajny kolor, bez konieczności mieszania.Tak samo nakładam szminkę. Mieszam dwa kolory by uzyskać pożądany kolor. Róż z jaśniejszym kolorem da takiego fajnego nudziaka. 


Teraz widzę błędy które zrobiła, ale i tak mam nadzieje że wam się podoba.
Proszę napiszcie czy wam się  podoba i czy mam jeszcze dodawać tutoriale. XD
pozdrawiam.

4 komentarze: