8 gru 2013

People stop to turn and stare + konkurs.


sweterek-  LE
spódniczka-   It Girls
buty- Nelly.com
pasek-   It Girls
kopertówka- Chanel


Mam dla was jeszcze konkurs:

Do wygrania: top oraz spódniczka - HotBuys


- zrobić stylizacje właśnie z tym zestawem (jak chcecie możecie bez dollki, tylko ciuchy, ale można też na mojej dollce.)
-Prace trzeba przysyłać mi na adres k-konkurs@o2.pl
-aby wziąć udział musisz być publicznym obserwatorem bloga,
-czas na zgłoszenia macie do końca  13.12.
-Jeszcze nagrody za II i III miejsce są uzależnione od liczby zgłoszeń. 

dla drugiego i trzeciego miejsca typowane są:
II miejsce- leginsy z Stylin

III miejsce- sukienka  z  HotBuys. 


Powodzenia. :)

16 komentarzy:

  1. piękna stylizacja, niestety w konkursie nie wezmę udziału bo nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy ze sklepów MSW chyba się nie da sprzedawać :(
    Może wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Zobaczę jak z czasem, chociaż nie wiem czy się zgłoszę, nie mam tylko legginsów ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. no wlasnie, ja tez bym wolala zeby nagrody byly do wybrania, bo leginsy są najlepsze ;3
    a stylizacja cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Uważam, że legginsy są bardziej wartościowe niż zestaw HB.

      Usuń
  5. + konkurs polega na tym, że mamy wykonać stylkę z użyciem czegoś z Twojej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  6. Albo jestem ślepa, albo nigdzie nie masz tego zestawu :/

    OdpowiedzUsuń