17 gru 2013

17.12.2013

" Opowiem im jak to przetrwałam. Powiem im dlaczego, gdy 
mam zły poranek, nie jestem w stanie czerpać radości z niczego,
bo boję się, że to może zostać mi odebrane.

Wtedy sporządzam sobie w głowie listę wszystkich aktów
dobroci, których doświadczyłam. To jak gra. Monotonna.
Nawet odrobinę nudna po ponad dwudziestu latach.

Ale istnieje wiele innych, dużo gorszych gier 
do rozegrania..."



Sukienka - Archive
Płaszcz - Tingeling + Pretty n'Love
Żakiet - Original Future + Archive
Buty - Nicholas Kirkwood Tribute + Special Offer
Torebka - Liu Jo + Dolce&Gabbana Tribute
Kolczyki - Limited Edition


5 komentarzy:

  1. Cudownie :) I ta twarz jak nigdzie mi nie pasuje to tu jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. całość świetnie, jak zwykle :) twarz na początku mi się nie podoba, lecz teraz ją wielbię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna, ale do brwi się chyba nie przekonam :c

    OdpowiedzUsuń