8 gru 2012

I'm taking it slow, feeding my flame



Kurtka- Killah, Bluzka- Bonjour Bizou, Szorty- Rio, Kapelusz- Bonjour Bizou, Naszyjnik- Archive, Bransoletka- PPQ, Pasek- Bonjour Bizou, Torebka- Bonjour Bizou, Buty- Rio

Stylizacja stworzona na konkurs na Uzależnionych, taka normalna, dodatki sprawiają, że nie jest nudna.
A teraz czas na ciekawą sytuację, z mojego życia, z cyklu "Aha, super, ale co mnie to obchodzi". ;)
Mhm, a więc, gdy wychodziłam dzisiaj z tramwaju w biegu potknęłam się, i dosłownie wyleciałam z niego na starszą panią, która prawie by się też wywróciła na twardy, zlodowaciały i ośnieżony chodnik, więc gdy zobaczyłam, że zaraz coś się stanie, to szybko szarpnęłam tę kobietę za kurtkę, po wszystkim babka się na mnie wydarła, oczywiście wszyscy się ze mnie śmiali, a wszystko to trwało niecałą minutę. O jacie, teraz to nawet ja się z tego śmieję, jednak wtedy miałam ochotę zapaść się pod ziemię .

Znudzeni? To czas na piosenkę. :)

10 komentarzy:

  1. Nie wiem czy mogę wyrazić opinię na temat stylizacji, w końcu będę oceniać tą konkurencję ;)
    Więc dowiesz się jutro czy mi się podoba czy nie, jak przejdziesz dalej lub nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jak nędzarza :( Nie podoba mi się w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalny letni strój na spacer, tylko nie rozumiem czemu pasek jest na bluzce nie lepiej pod nią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie, tak też jest przyzwoicie. ;)

      Usuń
  4. ładna, podoba mi się, a ja nie wiem co bym zrobił w takiej sytuacji, haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc podoba mi się, choć zważywszy na nieregularną fakturę koszulki, powinnaś była wpuścić ją w spodenki, dałoby to efekt mniej niechlujny. c;
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie :D tez mialam kiedys podobna sytuacje, jadac pewnego dnia tramwajem, chcialam ustapic starszej kobiecie miejsca,a ona wydarla sie na mnie, ze nie jest jeszcze taka stara ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się dodatki, oprócz butów, natomiast połączenie koszuli, topu i spodenek świetne.

    OdpowiedzUsuń