4 gru 2012

Ignorance

Nie wiem jak u was, ale u mnie jutro są klasowe Mikołajki, jestem podekscytowana i oczywiście nie mogę się doczekać. c: Pierwszy raz od bardzo dawna nie wiem kto mnie wylosował, dlatego jeszcze bardziej jestem zaciekawiona, choć bardziej zależy mi na daniu prezentu mojej dobrej koleżance, którą wylosowałam, niż na otrzymaniu jakiegoś upominka. Jeżeli również obchodzicie w klasie coś takiego, pochwalcie się co kupiliście. c: 


Płaszczyk- LE
Legginsy- Rio
Buty-LE
Kopertówka- Anna Sui
Okulary- Decades/Chanel
Bransoletki- Killah/ Mortal Kiss


4 komentarze:

  1. Fajna stylizacja, ale kopertówka zdecydowanie nie pasuje.
    Ja kupiłem mojej koleżance książkę kryminał, a już się bałem, że będzie miała taką dziwną minę przy otrzymywaniu mojego prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kopertówka albo kurtka, razem nie pasują.
    ahaha, jeszcze to co kupiłem jest tajemnicą xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, tylko kopertówka mi nie pasuje ;)

    U mnie w klasie już wszyscy wszystko wiedzą ;) Ja kupiłem koleżance kolczyki w Aparcie, a ja najprawdopodobniej dostanę słuchawki (mam zdolność szybkiego ich psucia).

    OdpowiedzUsuń