23 gru 2012

Everything comes to an end

Piszę ten post, ponieważ chciałabym się z wami pożegnać, długo myślałam nad odejściem z stardoll, i w końcu się odważyłam, pewnie większość z was się cieszy z tego powodu, że taka suka jak ja wreszcie dała sobie spokój z gierką, w której ubiera się lalkę. Jaki jest konkretny powód mojego odejścia? Otóż spowodowane jest to tym, że nie mam weny, więc tym samym nie chce mi się robić stylizacji, nie chce mi się nawet doładowywać Superstar, chcę po prostu od tego odpocząć. Moim kontem na stardoll, jak i na bloggerze będzie zajmował się mój kolega Dawid, ja od czasu do czasu będę zaglądała na stardoll z mojego innego konta. Możliwe, że jeszcze wrócę na stardoll.

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

9 komentarzy:

  1. Wielka szkoda. Zrobiłaś świetne stylizacje z Adrianem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt, wracaj szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie powiem, mądra decyzja i jej gratuluję. trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stety niestety - szkoda. Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo początkowych wątpliwości co do Ciebie, to szkoda. Robiłaś naprawdę świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to czytałam, było mi naprawdę smutno. szkoda, byłeś naprawdę dobry,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu pisała dziewczyna o imieniu Diana, teraz ja Dawid przejąłem jej konto na stardoll i na bloggerze :)

      Usuń