28 gru 2012

Burn everything you have and leave it all behind

Hej. Przez trzy dni aż do końca roku będę przygotowywać posty sylwestrowe. Każdy z jaką magiczną stylizacją. Z tym postem będzie 5 stylizacji. :) Zastanawiam się nad konkursem bo mam dużo fajnych rzeczy bez pomysłu. Ale nad nim jeszcze pomyślę.
   




sukienka- Young Versace
kopertówka- Tingeling
buty- Riviera


Miały być jeszcze złote kolczyki ale nie chciałam zrobić różowej choinki z dollki.
                                    Stylizacje zrobiłam jak wyszedł sklep young versace.


I tak wiem kicz. 




9 komentarzy:

  1. mi sie podoba i kolczyki trzeba było dać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podobają mi się te różowe dodatki, czyli torba i buty. Po dłuższym czasie domyśliłam się(albo i się nie domyśliłam) ,że dopasowałaś ten kiczowaty kolor do tych wzorków na kiecce. Ja jednak użyłabym tu klasycznej czerni (oczywiście dodatków).
    Czyli ogólna moja ocena jest na nie.
    mandaryna1996

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi tu nie gra, ale drink w ręce jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń