27 lis 2012

Dapper


Blazer- Bonjour Bizou, Top- Bonjour Bizou, Spodnie- Pretty in Love, Naszyjnik- Voile Holiday Boutique, Naszyjnik- Stardoll And The City, Naszyjnik- Stardoll, Kopertówka- Rio, 
Buty- Channel Tribute

Biały blazer, spodnie ze skóry, zwykły top, mix różnych naszyjników, do tego kopertówka i szpilki.
Podoba wam się  nowe LE? Ja oczywiście nic nie kupiłam, bo nie mam sd, ani nie jestem SS.
Ogólnie kolekcja jest dla mnie brzydka. A najciekawszymi ubraniami i akcesoriami z całej kolekcji według mnie są bluza bejsbolówka, neonowa, różowa sukienka, szary sweterek, fioletowe szorty ze skóry, kolorowe wiązane platformy, czerwony pasek, i czarne szpilki z panterką. :>


6 komentarzy:

  1. Łaaadnie :3

    Co do nowego LE zgodzę się ze wszystkim, ale dorzuciłbym kilka ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Le szału nie robi, miałam sd to cośtam kupiłam. Ludzie wariują i cvzęsto o niebo lepsze widze w bazarku za tańsza kaskę, lece więc szukać.;>


    a stylusia moze byc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, ja nie miałam za dużo sd to też kupiłam tylko 2 rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, podoba mi się, poprzednia twarz lepsza, le niezłe, ale nie miałem sd, więc nie kupiłem zbyt dużo rzeczy..

    OdpowiedzUsuń