3 paź 2012

WHITE



Cześć, cześć. Tytuł ambitny, nie powiem. Dzień jak co dzień, tyle że bez szkoły. Znów mi słabo. Byłam na badaniach, zobaczymy jak to będzie. Teraz czytać sobie idę. 'Jesteś Bogiem' oczywiście. Po filmach zawsze jest konieczność książki. Albo odwrotnie. Stylizacja prosta, szału nie ma. Jestem cholernie smutna.. pies mojej mamy koleżanki właśnie zdycha ze starości. Ma prawie tyle lat co ja, znam go całe życie.. jak mam nie płakać? Dodatkowo dziś widziałam kotka. Małego kotka. Z pogryzioną pewnie przez psa łapką. Ledwo chodzącego. :(

Szpilki Perfect Day
Torba Givenchy 
Szorty - Archive 
Koszula  Pretty'n'love 
Marynarka  Decades
Wisiorek  Nicholas Kirkwood
Kolczyki  Film Theory

8 komentarzy:

  1. stylizacja jest śliczna *.*

    szkoda, że smutno Ci :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za przypadek.

    A stylizacja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem ostatnio strasznie osłabiona, w piątek idę na badania.
    Na pocieszenie powiem Ci, że stylizacja wyszła ślicznie ;)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja, 3maj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie. nie plakaj :) bedzie dobrze :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zawsze przeżywam, gdy widzę kulejącego psa, niewidomego na jedno oko kota. Nie mogę się przez to wybrać do schroniska, bo wiem, że wszystkim zwierzętom nie da się pomóc. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedna Tynka :c

    Stylizacja cudna <3

    OdpowiedzUsuń