7 paź 2012

THE MOMENT YOU FALL IN LOVE


leather jkt tingeling
t-shirt ^Imanaya^
belt MSW 2011
shorts DECADES
bag Limited Edition/sh
spike booties tingeling/sh

W tygodniu laptopa nie mam, więc postów ode mnie spodziewajcie się w weekend. Nie zamierzam jak pozostali redaktorzy uskarżać się no życiowe bolączki typu szkoła, choroby etc. (oczywiście nie jest to żaden "atak" z mojej strony, ale takich rzeczy na serio czytać się nie chce). 
Chyba polubiłem czerń, bardzo, co z resztą widać w stylizacjach. 
Ciekawi mnie kiedy botki były w 'Plazie. Chcielibyście może więcej "screen'ów" ode mnie?
Kawałek na dziś:

LYKKE LI\ Little Bit


11 komentarzy:

  1. torebka ma dziwne ułożenie. tak jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tatuaż wystaje i nie lubię tych włosów, ale jest nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, ja też nie za bardzo lubię czytać takiego czegoś, że "ajć, nie mogę zrobić tego czy tego bo mam tyle sprawdzianów albo kartkówek" blablabla, wiec cię rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam lubię czytać anegdotki z życia redaktorów. Wydają się wtedy tacy bliżsi. Stylizacja całkiem, całkiem, ale dałbym inną bluzkę. I torebkę inaczej bym ułożył.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie wszystkie te "dziwne" fryzury mają swój urok, podobają mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebka jest dziwnie ułożona, ale poza tym wszystko OK. Mógłbyś bardziej zadbać o estetykę screenów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcesz sprzedać tych butów? huhu ♥

    OdpowiedzUsuń