24 paź 2012

MENEL





Cześć. Praca konkursowa na uzależnionych.. Miały być max 3 kolory z zielonym, ale tu jest wiele jego odcieni i nie wiem czy praca przejdzie, a wyszła mi całkiem niezła. Chociaż Duśka śmieje się, że wyglądam jak menel. Mam napisać wypracowanie z religii na 1,5strony. Bitch please.. Mam dziś zły dzień. Poprawiłam dwie jedynki na... jedynki.

ps. Chyba jedyny blog na którym swojego udziału nie zawieszam. Możecie płakać albo się cieszyć.

Sweter - It Girls
Spodnie - Bizou 
Buty - Archive 
Beanie - Bizou 
Kurtka - Bizou 
Torba - By Azul_Blu / od Olifci :-*
i RESZTA 


1. Sukienka - Folk 11sd
Marynarka - Young Hollywood 
Tunika - By Pucci archive 20sd 
Top ala torebka - Pretty'n'love 5sd

2. Buty - Voile Holiday 20sd & Young Hollywood z loterii
Sweterek - Pretty'n'love 11sd
Płaszcz - Pretty'n'love 10sd
Cardigan - Pretty'n'love 5sd
Top - Pretty'n'love  7sd
Wisiorek - Pretty'n'love 3sd
Kolczyki - Pretty'n'love 16sm

3. Cudne sweterki - JCP 91sm szt.
Spodnie - Original future 8sd
Koszula - Pretty'n'love 4sd
Sukienka -  Pretty'n'love 77sm
Szpilki  -  Young Hollywood 22sd & D&G tribute 11sd
Kolczyki - Pretty'n'love 18sm

8 komentarzy:

  1. Heh.. podoba mi sie, ladna fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłodno mi się zrobiło, bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, zrezygnowałbym z chusty i dałbym węższe spodnie, poza tym mniam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam zachować kolorystykę, a niestety nie mam innych zielonych. też wkurza mnie to, że nie są dopasowane.

      Usuń
  4. Zgadzam się z "heneda" nie pasuje do stylu :Q
    ale ogólnie wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź mi sprzedaj ten oliwkowy sweterek co masz na sobie, proszę ♥

    OdpowiedzUsuń