3 paź 2012

In the valley of dolls we die slow

uff, chwila odpoczynku, muszę 20 razy być na różańcu, więc chodzę, ale dzisiaj wyjątkowo zrobiłem sb dzień przerwy, żeby odpocząć i przeczytać streszczenie " Syzyfowych prac" ponieważ jutro ją omawiamy i sumie mogę ją wam polecić, nie jest zła (:  btw. przepraszam za małą częstość dodawania postów, postaram się ja nadrobić. + nie pisze już z nami Shao (tak, wiem, lubię dodawać i wywalać redaktorów ;) )
stylizacja strasznie mi się podoba, te kolory, bandanka, kopertówka, ahh♥


bandana- rio/sh | top-bizou/sh | kurtka♥-fudge♂/sh | szorty- YH/sh | kopertówka♥- decades | oxfordy-basics 


9 komentarzy:

  1. Nie lubię butów z Basics, poza tym ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Częstość, nie częstotliwość Adrianie ;p
    Biedny Ty jesteś z tym różańcem, jak dobrze, że ja nie muszę się takimi rzeczami przejmować...
    Dziwne jest to, że ja nie miałem "Syzyfowych prac" i w spisie lektur na ten rok też ich nie mam... A za Shao to foch :c Ja się nie zgadzałem, by odeszła :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie poprawiaj mnie proszę + nie chcę trzymać osób które na sd logują się do tydzień lub kilka dni i nie dodają wcale postów ;)

      Usuń
  3. A stylizacja zacna, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń