9 paź 2014

This is the start of how it all ends

Kapelusz - B.Bizou | Szalik - It Girls | Okulary - Mr. | Bluzka - CP | Sukienka (jako spódnica) - B.Bizou | Podszewka - Mr. | Buty - Velved Orchid | Torebka - B.Bizou | Płaszcz - Strike A Pose | Pasek - CP

Nigdy nie byłam dobra w powitaniach, tak więc opowiem coś o sobie krótko, zwięźle i na temat.
Jestem Paulina, liczę już sobie 16 lat, a na Stardoll kryję się pod nickiem Diana.Miss2 :) Możliwe, że niektórzy z Was już mnie znają, a jeśli nie, to powinniśmy się poznać, bo (moim skromnym zdaniem) jestem bardzo interesującą osobą ^^ No i dziękuję Adrianowi za propozycję pisania na tym świetnym blogu.



13 komentarzy:

  1. Witam i życzę powodzenia!
    Stylizacja ładna, ale szalik do wymiany; nie pasuje mi tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się wszystko podoba (zwłaszcza fryzura i twarz XD), ale podszewka trochę dziwna XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ououou! Paulina na Kamizelce? :o Ale super! :3
    Stylka jak zwykle świetna :>
    Piosenkę kocham, chyba najlepsza jaką nagrała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podszewka za jasna, ale stylka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooooow, Dianka tutaj? :OOOOOOOOOOO Zaszalałaś XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. no to witamy! :) śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie! Powodzenia w pisaniu na blogu i dodawaniu stylizacji :)
    Znam cię z nicku, bo obserwuję tez inne blogi i czasami widziałam gdzieś jakiś twój komentarz ;)
    stylizacja bardzo ładna :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Bardzo mi się podoba stylizacja, chociaż podszewka wygląda tragicznie i mnie irytuje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. :) Wymieniłabym podszewkę, poza nią jest świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No siema tu ;) Świetna stylizacja, piękna twarz.

    OdpowiedzUsuń