18 paź 2014

secrets i've held in my heart are harder to hide than i thought


spodnie Killah | koszula Archive | ramoneska Archive | pasek Fendi | beanie Callie's Picks | plecak Evil Panda | buty Royalty

Dzisiaj chwilowo rozpiera mnie wena na realne stylizacje, więc postanowiłam wrzucić ich tu kilka. Wiem, światło w moim pokoju jest straszne, a zdjęcia baaardzo profesjonalne haha. Która najlepsza? (+wie ktoś, czy gdzieś w starplazie są szorty boyfriendy takie jak na pierwszym zdjęciu?)







9 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje sliczne ;) i ta srardollowa i te realne.
    Nigdy nie widziałam takich spodni w plazie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja genialna, zdjęcia okej, ale na trzecim dziwnie wyszłaś haha ♥
    Mam dwie pary takich szortów, a przynajmniej podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stardollowa stylizacja bardzo mi się podoba, chociaż zmieniłbym chyba plecak. Realne zdjęcia też fajne, pierwsze najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta stardollowa średnio mi się podoba, ale realne fajne, zazdro iphona :l XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje, i ta stardollowa, i realne. Wiesz co zauważyłam? Jeśli te żółte na podłodze to takie mini spiralki, to mam taką samą albo podobną wykładzinę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylki świetne :3
    Ej mam wrażenie, że Cię kojarzę z widzenia, a wiem, że nie mieszkamy blisko siebie XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje świetne, chociaż te realne bardziej skradły moje serce :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacja ładne. :) Jeśli chodzi o realne, to najbardziej podoba mi się ostatnia.

    OdpowiedzUsuń