14 paź 2014

ROK + POŻEGNANIE OSTATECZNE :D

Cóż, z takim zamiarem nosiłam się jak wiecie już dużo, dużo wcześniej. W końcu nastąpił
taki dzień, że mogę odejść całkowicie ze stardollowej blogosfery :) Dziś mija równo rok od
momentu, kiedy pojawiła się moja pierwsza notka tutaj. Wczoraj pojawił się też 200 post
ode mnie. Czyli udało mi się zrealizować wszystko, co chciałam. No może nie wszystko, bo
pożegnalny konkurs ode mnie nie wypalił. Nie oszukujmy się, jest mi z tego powodu przykro, 
ale po części też coś zrozumiałam dzięki temu. Miejmy nadzieję, że ktoś inny wykorzysta mój
pomysł, może nawet udoskonali go? Kto wie... Nie będę kłamać i pisać łzawej historii, że jest mi
smutno, że opuszczam to wszystko. Nie jest, piszę to z uśmiechem na twarzy :) Cóż, moja przygoda
ze stardoll trwała ponad 5 lat już. To mnóstwo czasu. Swoje początki miałam jako młoda
dziewczyna, nastolatka (w końcu 12 lat zobowiązuje do tego jakże zacnego tytułu :D), a kończę
jako dorosła kobieta, która stąpa twardo po ziemi i wie czego chce. Przez te 5 lat bardzo się
zmieniłam, pewnie jak każdy. Uświadomiłam sobie jakie są moje priorytety i z pewnością
nie jest to stardoll. Chyba jestem już na to za duża, jakby to powiedział mój siostrzeniec :)
Ten rok tutaj, na KAMIZELKE, dał mi wiele możliwości, mogłam rozwinąć skrzydła w sferze mody
(różnica w stylizacjach kolosalna, ale to świadczy o tym, że nigdy nie zatrzymałam się w miejscu),
mogłam współpracować ze wspaniałymi ludźmi, których zawsze będę miło wspominać, no i przede
wszystkim przyjaźń z Adrianem, na którym zawsze mogłam polegać. Swoją drogą, to najwspanialszy
człowiek tutaj, szczery do bólu, ochrzani kiedy trzeba, ale też wysłucha i doradzi w odpowiednim
momencie. A więc młody do zobaczenia w świecie realnym! :D 

Byłabym zapomniała, jestem Wam coś winna. Ogromne opóźnienie, ale pamięć już nie ta
haha. Pamiętacie pewną loterię? No właśnie, ja też zapomniałam, a nie było chętnych by
przypomnieć :) Oto wyniki:


Bluzka - _Carolciaaa
Buty - dominikadomcia
Toczek - ModnyKotek

Ubrania zostaną wystawione w moim bazarze dla Was. Nie musicie się zgłaszać :)

Cóż, na stardoll raczej już też nie będę bywać. Nikt nie chciał zakupić mojego konta, więc
pozostanie ze mną (hasło znają jeszcze Kamil i Adrian, więc bardziej prawdopodobne, 
że to ich na koncie spotkacie). Chyba, że ktoś chce kupić coś z konta 
to zapraszam na gg: 10164225, bo tylko tam będę. Możecie również pisać, jeżeli chcielibyście
porozmawiać czy coś, zawsze odpiszę :) 

Dziękuję za ten rok, dziękuję za wszelkie komentarze (nawet te negatywne) i życzę
Wam wiele cierpliwości i samozaparcia, którego na tej stronie akurat potrzeba :) 
Usuwam się z redakcji bloga. To chyba tyle ode mnie...

Powodzenia kochani! 

25 komentarzy:

  1. Szkoda, szkoda :( Życzę powodzenia Ci w życiu osobistym i przyszłym zawodowym!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wrażenie że na stardoll wszystko umiera :(
    trzymaj sie kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo umiera, także blogosfera, wszyscy powoli odchodzą...

      Usuń
    2. Dziękuję :* I Ty też, w końcu w tym roku matura ;)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie będzie można zobaczyć więcej Twoich stylizacji. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś przerzucę się na realne, kto wie... :D

      Usuń
  4. Smutno, ale życzę Ci powodzenia w spełnianiu Twoich marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! :) Swoją drogą zazdroszczę, że opuszczasz Stardoll mimo, tego co osiągnęłaś (i to jeszcze z uśmiechem na twarzy!). Wiesz czego chcesz w życiu. To jest najważniejsze. Masz, że tak powiem ,,do czego wracać''. Wszystkiego najlepszego życzę Ci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy stardollowe osiągnięcia są coś warte? Dla mnie to jedynie chwile jakiejś tam 'zabawy' i nic poza tym :)

      Usuń
  6. Trochę smutno, że Nas opuszczasz. Życzę Ci samych sukcesów w życiu osobistym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz napisać gg. Jak wyżej wspomniałam odpiszę z pewnością :>

      Usuń
  7. Zaczęłyśmy swoją przygodę w tym samym wieku, jestem tu również 5 lat. Ale mi dalej jest ciężko pożegnać ze stardoll'em. Życzę Ci powodzenia w życiu, samych sukcesów i udanych dążeń do spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie ma za co, przepraszam za takie zwlekanie, ale zapomniałam o tej loterii kompletnie :)

      Usuń
  8. Szkoda, lubiłem Twoje stylizacje. Powodzenia w prawdziwym życiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, ja też miałem 12 lat jak zaczynałem, trochę dziwne XD ech, jak mi posłodziłaś XD strasznie szkoda, że odchodzisz (zresztą sama o tym doskonale wiesz), też postaram się odejść przed 2 klasą liceum, bo wtedy wolny czas będę wolał na coś innego poświęcić, na razie jest jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty marudzisz. I tak będziemy mieli stały kontakt, to co za różnica? :D

      Usuń
  10. Na każdego przyjdzie czas, niestety... Szkoda, że nie będzie Cię z nami, zawsze miałaś świeże spojrzenie na modę i nie bałaś się odważnych połączeń. Powodzenia w realnym życiu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś odchodzi, a ktoś przychodzi. Adrian znajdzie Wam dobre zastępstwo za mnie :D Dziękuję :)

      Usuń
  11. Szkoda ze odchodzisz, bardzo lubiłam twoje stylizacje :) heh ja dopiero 6 lat na stardoll, amator :p nie rozumiem tylko dlaczego niektórzy podchodzą do tej gry tak bardzo emocjonalnie, tez gram i uwazam to za hobby a nie czesc zycia, fajnie oderwać sie czasami od szkoly czy pracy i sobie poklikać, radze wam dziewczyny wyluzować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę oderwać się w trochę inny sposób jak dobra książka, film czy spotkanie ze znajomymi. A stardoll? Prawdę mówiąc zaczął mnie nudzić i nie widziałam sensu wchodzenia już tam :) Poza tym szkoła w tej chwili pochłania mi więcej czasu niż rok temu czy dwa. Matura to nie przelewki, tym bardziej jak chce się zdawać 3 przedmioty na rozszerzeniu i chce się zdać dobrze :)

      Usuń