23 paź 2014

Są LE, jest zabawa.




Tyncia ricz bicz i jej LE. Ostatni raz postanowiłam sobie doładować ss i stardollary. W końcu miałam pełny wybór w starplazie. Chętnie posprzedaję jakieś ciuszki, możecie przeglądnąć moją szafę. Chętnie pozbęde się też kont za stardollary/ciuchy :)

Jakieś pomysły co mogę zrobić żeby mieć większe statystyki na swoim realnym blogu modowym? :D

www.tynkaa.blogspot.com



Torebka & Pasek YSL
Sweter Nelly
Spódniczka Archive
Bransoletki Chanel
Narzuta RIO
Okulary LE
Naszyjnik PPQ + RIO
Kozaki The Jet Set

Wieszak - najnowsze LE

8 komentarzy:

  1. Nowa kolekcja LE jest świetna. Z artykułów, które kupiłaś mam torebkę i buty (?). Nie jestem pewna czy je kupiłam. Co do kurtki - sądzę, że wyglądałaby lepiej, gdyby była bardziej pocieniowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w sumie kupiłam 7 rzeczy, z obrazka mam tylko buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okurewa mać, ominęła mnie taka świetna kolekcja :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zakupy to 4 rzeczy, skromnie, bo niezbyt mi się kolekcja spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi oczywiście skończyło się SS i sd, jak zwykle zresztą, sama kolekcja jest taka sobie, chyba ostatnia strona była całkiem ok, co do stylizacji średnio mi się podoba przez blazer i okulary, których nie cierpię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolekcja, obkupiłam się :) ładna stylka

    OdpowiedzUsuń
  7. Hajs się zgadza xd Świetna stylka!

    OdpowiedzUsuń