3 lip 2014

Komentator miesiąca - lipiec!

Na początku bardzo pragnę przeprosić Adriana za odstawienie samowolki (mam nadzieję, że wybaczysz
mi ten haniebny czyn, ale ostatnio nigdzie nie mogę Cię złapać). 

Przejdźmy do rzeczy. Cenię sobie bardzo tego bloga i stąd moje działanie. 
Pragnę zachęcić większą ilość osób do komentowania postów, bo to motywuje do tworzenia.
Jeżeli to pomoże to zastanowię się nad comiesięcznym komentatorem. Na razie lipiec jest miesiącem 
próby dla Was kochani :) 

Nie przedłużając, oto nagroda dla najlepszego komentatora:


Jest o co powalczyć, prawda? :)
Tak więc do dzieła kochani! Nagrodę zgarnie ten, kto konstruktywnie będzie komentował notki.

Wyniki po 03.08.2014r. 


24 komentarze:

  1. Wowowow, to ludzie poszaleją teraz! Taka nagroda to nie są żarty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się okaże :D Lubię doceniać cudzy wysiłek i chęci, dlatego taka nagroda :)

      Usuń
  2. Nagroda jest świetna! Może nawet zacznę komentować, a nie tylko przeglądać posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, zaczynam komentować! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. *Nagle 100 ludzi, którzy komentują tylko loterie skoczyło do klawiatury*
    Dalej będę oczywiście komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również dalej będę komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widzę te konstruktywne "metrowce" o niczym. xD Komentować będę dalej, zaszalałaś z nagrodą. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak nie wygram, ale komentować niezmiennie będę. :)
    Nagroda kusząca, czekam na te wszystke jak to nazwała Jaśmina "Metrowce" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi mi o podlizywanie się i pisanie nie wiadomo jakich poematów. Po prostu coś więcej niż tylko "fajnie" :)

      Usuń
  8. Och, przypomniałaś mi o moim wakacyjnym postanowieniu komentowania blogów, które przeglądam ;) Chociaż nie oczekuję nagrody, postaram się wyrażać moje opinie dotyczące przedstawianych stylizacji, czego - niestety - nie daję rady robić w trakcie roku szkolnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia ale nie zgłaszam się.
    Myślę, że i tak nie mam szans :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł, a szczególnie teraz - w wakacje. A nagroda kusi ;)
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna nagroda. Wszyscy mamy wakacje więc konkurencja też duża... :)

    Ekstra ! ! !

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  12. Postaram się komentować, mam czas, mogę sprawić przyjemność redaktorom + może uda się wygrać.
    Zaczynam obserwację i komentowanie. : )
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę jest o co powalczyć ^^. Postaram się komentować ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz się wszyscy rzucą i zaczną pisać eseje na pięć stron. Mimo wszystko fajnie z Twojej strony, że się tak poświęcasz dla bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, będę komentowała :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  16. No to ja też będę komentowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nagroda cudowna ♥
    To wspaniałe jak poświęcasz się dla bloga :)
    Największe nagrody w postaci SS widziałam tylko te za 11zł, a tutaj...bardzo się cieszę:)
    Na pewno będę komentowała!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna nagroda, ja również będę komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, a nagroda wspaniała postaram się komentować :)

    karolcia9943

    OdpowiedzUsuń