25 lip 2014

Limited Edition część I


Stylizacja I:
Bluzka - Limited Edition | Spódnica - Bonjour Bizou | Buty - Rio | Pasek - Fallen Angel | Zegarek - Young
Hollywood | Słuchawki - Archive | 

Stylizacja II:
Koszula - Limited Edition | Spódnica - Young Hollywood | Koszula - Young Hollywood | Worek - Mr. |
Pasek - Limited Edition | Bransoletki - Young Hollywood | Buty - Herve Leger Tribute | 

Stylizacja III:
Bluza - Archive x2 | Kamizelka - Limited Edition x2 + Callie's Picks | Spodnie - Fallen Angel | 
Buty - DKNY | Rękawiczki - DKNY | Czapka - Rio


20 komentarzy:

  1. Pierwsza i druga są cudowne! Trzecie mi się w ogóle nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są genialne! Mają charakter i są oryginalne. Jednak najbardziej podoba mi się druga. Jest taka kolorowa i pełna życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza fajna, druga średnio mi się podoba, natomiast trzecia jest genialna, chociaż może zmieniłbym nakrycie głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga chyba najlepsza :) Całość ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga podoba mi się najbardziej, ale wszystkie są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się wszystkie podobają, ale moją faworytką jest druga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie ładne, ale 2 najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. II i III najlepsze :))
    Celinelle

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite!
    Mogę wiedzieć skąd jest ta spódnica z 1 stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 najlepsza! świetna bluzka w 1 :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie pierwsze są mega, ostatnia mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne :) Najlepsza trzecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie pierwsze ujdą, trzecia brzydka.

    OdpowiedzUsuń