8 lip 2014

mua

mała inspiracja


19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne :) Piąte i siódme oczy są genialnie pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://eu-pphoto3.ask.fm/333/995/800/1280003013-1rm93l6-642frnhoti251bk/preview/tumblr_m56iiazD7Z1rxn3xyo1_400.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 i 7 genialne!
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyglądają na bardzo skomplikowane. Dużą role odgrywa tu łączenie kolorów.
    Mega, wszystkie 42 oka -> podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są świetne, najbardziej podobają mi się dwa ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaże bardzo ładne, ale ja osobiście nic nie rozumiem z tych poradników, mimo że zajmuję się trochę makijażami XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego tu nie rozumieć? Makijaże "krok po kroku" rozłożone na 6 punktów. Widać na każdym kolejnym obrazku co się zmieniło, gdzie został dołożony jaki kolor itp. + kosmetyki ułożone są w odpowiedniej kolejności na półkach.

      Usuń
    2. No właśnie chodzi o to, że nie zawsze dokładnie co się zmieniło ;)

      Usuń
    3. Strzałki mam dorysowywać? Czy robić gify, od których dostaje się oczopląsu? Bez przesady, wystarczy się trochę przyjrzeć :D Makijaż równie dobrze można wykonać jedynie po spojrzeniu na efekt końcowy, wystarczą minimalne umiejętności, bo są dziecinnie proste.

      Usuń
  8. Wow, wow, wow :) Ślicznie, Kaci :)

    OdpowiedzUsuń