10 lis 2013

When you go, would you even turn to say "I don't love you, like I did yesterday"?

Świetny jest My Chemical Romance, szkoda że się rozpadł... ma takie klimatyczne piosenki, wg mnie doskonale oddają klimat USA (takie moje udziwnienie artystyczne xD), w którym chciałbym mieszkać. Stawiam sobie cel na przyszłość: wyjazd do USA, chociaż na kilka dni. Czemu oni mają piękny Times Square, a my mamy gówno?:( Jak przeglądałem go na mapach google, aż łezka w oku się zakręciła xD

Ale przechodząc do tematu, ostatnio mam straszną fazę na świeczki. Macie jakieś swoje ulubione zapachy? Mogę wam polecić świeczki firmy Yankee Candles, świetne są :)


jacket Fallen Angel
top Nelly.com
bag Fudge(?)
jeans Bizou
shoes Voile Holiday Boutique

17 komentarzy:

  1. Prześliczna. *,*
    Po tylu miesiącach po rozpadzie nawet fandom doszedł do wniosku, że MCR nie wrócą. A to oznacza, że nie ma nadziei...

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wczoraj na sd zachwycałam się nią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna. a co do świeczek to cudowną waniliową kupilam w rossmanie za 6zł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłem kiedyś waniliową z airwick czy tam glade, wczoraj odpalałem i szczerze bym jej nie kupił, gdybym wiedział, że tak słabo pachnie :) teraz poluję na kominek :>

      Usuń
  4. Yankee Candle Wesołe Jagody (y)

    OdpowiedzUsuń
  5. "ostatnio mam straszną fazę na świeczki" nie no, to mnie rozwala XD
    Weź przestań, to może być uzależnienie, tylko tego zapachu za bardzo nie wciągaj XD

    OdpowiedzUsuń
  6. O, moja ulubiona piosenka MCR! :)
    Ja największą fazę na świeczki mam zimą, najlepiej cynamonowe.
    A stylizacja mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeczki z Ikei forever.
    Znasz piosenkę MCR - It's Not A Fashion Statement It's A Deadwish? Moja ulubiona :))))
    Stylka ładniutka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby u mnie była Ikeja...
      nie znam, moja ulubiona to "I don't love you" XD

      Usuń
  8. tez chciałabym mieszkać w usa, przez jakiś czas c: na mnie największe wrażenie robią przecudowne krajobrazy utah, plaze w californi i obłędne san francisco c:
    super stylizacja c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mnie największe wrażenie wywierają stany Maine, Vermont, miasto NY (♥), park Yellowstone, tak samo plaże w Kalifornii, Wielki Kanion i krajobrazy jezior, otoczonych górami i drzewami iglastymi, wiesz o co mi chodzi?;)

      Usuń