2 lis 2013

7: The line of succession falls to you. Asgard is yours.

- kurtka Archive & Archive - koszula Original Future - koszulka It Girls - spodenki Bonjur Bizou - płaszcz przeciwdeszczowy - Dolce & Gabbana - torebka Antidote - kolczyki LE - buty Denim & Supply - kapelusz Bonjur Bizou - pasek Wild Candy -

Kurtka pomysłu Magdusia500 (przynajmniej u niej pierwszej ją widziałam). Tej stylizacji miałam ze 3 wersje, a ta chyba najlepsza (tak, na konkurs CS, w sumie, to całkiem zabawne, kiedy całe stado polskich użytkowników jest ubranych w tę samą koszulę). Miałam być oryginalna, ale nie wyszło.
A z radości dnia dzisiejszego powiem, że spełniło się moje mini marzenie (albo duże marzenie, nie wiem jaka jest skala marzeń).
Moja lalka ma zeza rozbieżnego... chyba.

14 komentarzy:

  1. Nie do końca przekonywuje mnie ta stylizacja, cos mi nie gra :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzyłam dłuższy czas na tą stylizację i nawet nie kapnęłam się, że kiedyś zrobiłam taką kurtkę haha :D Zazdroszczę płaszcza z D&G Ubóstwiam Twoją doll :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak sobie teraz patrzę, że moja stylka wysłana na ten konkurs nawet w 2% nie dorównuje twojej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie jest, stylka widac, ze przemyslana i bardzo szczegolowo zrobiona.
    Twarz jak zwykle zachwyca, piekna :D


    + Idziesz na Thora do kina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem więcej... Idę na maraton! :D I właśnie to tak skrzętnie odliczam.

      Usuń
    2. Jak to maraton? :(
      U nas w heliosie nie ma.
      A szkoda, choc szczerze mówiąc to przez resztę dnia byłabym nieprzytomna, ale w sumie dalabym rade, bo tylko te 2 bd, tak? :D
      U nas jak robia, to zwykle puszczaja 4-5: od 22 do 7.

      Usuń
    3. W Multikinach robią Thora. :) Od 22 do ok. 5 będą puszczane filmy "Thor", "Avengers" i potem "Thor: Dark World". Też będę nieprzytomna przez resztę dnia, ale się pocieszam, że potem w poniedziałek nie pójdę do szkoły (11 listopada). Będzie warto. :D
      A idziesz na samego Thora?

      Usuń
    4. No tak, w sytuacji gdy 11 jest wolny... To fajny wypad bedzie! Z kim idziesz? :>
      Tak, na sama 2 cz., ale nawet gdyby u mnie byl maraton, to pewnie rodzice by mi nie pozwolili, ale to kwestia dobrych negocjacji :D

      Usuń
    5. No, niestety ja z tatą, bo u mnie w klasie same niedoświadczone osoby są i niestety, ale braknie mi znajomych do filmów o superbohaterach. :c Nie oglądają takich fajnych filmów! Nawet wątpię, że kiedykolwiek sięgnęli po "Iron Mana".
      Jak już obejrzysz, to daj znać i powiedz jak Ci się podobało. :)

      Usuń
    6. Ah, moja przyjaciolka lubi takie klimaty, ale jak mialabym pojsc sama z nia na maraton, to tylko w towarzystwie jej starszego brata (3 kl. LO) i choc mi by to nie przeszakadzalo... Dla bff i niego bylby to koszmar, haha.

      Okey, licze na to samo!
      No i udanego seansu zycze c;

      Usuń