8 lis 2013

1: Dark world

- żakiet Voile - spódnica Other World & darmówka - wianek LE - torebka Archive - buty Fallen Angel -
Ehehehehehe, jadę dziś na Thora (przyjmuję wersję "Loki: Dark world" - tę, której używa 3/4 fandomu), nareszcie! Tyle czekania... A teraz maraton. Ogólnie ten dzień mógłby być przepiękny, gdyby nie test z geografii. Ale, to nic, to nic - dla Toma wszystko!
Tak, więc Kesha już się nie będzie pojawiać codziennie. To zdecydowanie powyżej moich możliwości.
Dziękuję Wam za wszystkie głosy w Walce Stylistów, jesteście wielcy! ♥

8 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :> nie musiałaś dodawać notek codziennie... tylko regularnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było 10 dni do 8 listopada (premiera filmu) i chciałam sobie utrudnić życie i każdy dzień odliczać stylizacją... XD

      Usuń
  2. Haha, 'Dark World' i ciemna stylka :)

    Milego maratonu, ja jestem teraz u dziadkow, do kina za tydzien!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam język za zębami i nie będę spoilerować, a jest co! Powiem szczerze, że spodziewałam się (po wpisach na tumblrze) czegoś dobrego, ale nie aż tak epickiego.
      Życzę miłego pobytu! :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. :)
    Sama wiem co to znaczy czekać na premierę filmu. Miałam to samo z "Grą Endera". :>

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze maratonu :c tez chce, bo nie widzialam żadnej części.

    OdpowiedzUsuń