8 kwi 2015

White queen.

 

Otóż jestem dosłownie WŚCIEKŁA. spałam 4 godziny, potem w szkole pani uznała że mimo że mam 3 oceny i zaliczone dwie kartkówki musze napisać JESZCZE DWIE, bo tamta tylko jedna była z MAPY. Za tydzien mam WYSTAWIENIE OCEN, więc pozdrawiam ją serdecznie. A poza tym to blazer ELLE w CP mnie załamał również. I po prostu ja nie wierze w to co sie dzisiaj dzieje..


Mój psiak najdroższy ma dziś 10te urodziny. Sto lat Pako <3

Buty Mortal Kiss
Torba Givenchy
Peleryna Giftometr
Sukienka Subcouture

6 komentarzy:

  1. Nowe CP też mnie nie ucieszyło :( A kartkówek współczuję i trzymam za Ciebie kciuki!
    Szpilki w kolorze kiecki byłyby tu idealne, ale i tak całość ładnie się prezentuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu przeczytałem "Pisiak" http://i.imgur.com/jP7PzUJ.gif
    Mi się nowe CP bardzo podoba, jest kilka perełek, które od dawna chciałem więc why not :D Powodzenia z kartkówkami http://i.imgur.com/jP7PzUJ.gif Jestem na profilu geo-ang a już zdążyłem oba znienawidzić :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomiałem o stylce xDDDDD
      Bardzo mi się podoba, gdybyś dodała takie białe okulary z Killah to byłoby idealnie do sześcianu xD

      Usuń
  3. Mój kolega dzisiaj też prawie zszedł psychicznie po paru lekcjach. XD Powodzenia z tymi kartkówkami, ale jeszcze trochę i masz najprawdopodobniej najdłuższe wakacje w życiu. :)
    Stylizacja jest bardzo ładna, kolorystyka taka przyjemna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylka, glamour taka :)
    Wspolczujemy, nauczyciele bywaja upierdliwi. Ale dasz rade!
    Sto lat dla Slicznoty! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję kartkówek, mam nadzieję, że uda Ci się je dobrze napisać! :) Jeśli chodzi o CP, to mnie załamał jedynie szary kapelusz.
    Stylizacja cuuudna, ta pelerynka jest fantastyczna. <3

    OdpowiedzUsuń