26 kwi 2015

take shelter


spodnie LE | blazer Callie's Picks | koszula Archive | top Decades | chanelka Special Offer | sandałki LE | kapelusz Callie's Picks

W kooońcu koniec egzaminów, wiedziałam, że są łatwe, ale wiadomo, stres zawsze jest. Byłam wczoraj na yearsach (pewnie wszyscy i tak wiedzą, ups) i było genialnie, tak jak Olly na zdjęciach się wydaje z wyglądu taki średni, tak na żywo miazga, no i ten cudowny głos. Zaśpiewali 4 nowe piosenki, teraz tylko czekać na płytę, która wychodzi akurat w moje urodziny. No i chłopaki dostali od polskich fanów paluszki Lajkonik, które tak uwielbiają XD Żałuję tylko, że oprócz filmików na snapie nagrałam tylko minutę "real", ehhhh

moja ulubiona ich piosenka, chociaż najlepiej wszyscy bawili się oczywiście na desire i king



8 komentarzy:

  1. Piękna stylka. :) Kolor bluzki praktycznie identyczny jak odcień koronki na spodniach, poza tym świetne dodatki.
    Nie mam ulubionej piosenki Years&Years, bo uwielbiam wszystkie, większość tekstów znam na pamięć. :3 Ostatnio widziałam na Esce to, to padłam. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna, widziałem filmiki na snapie, ale za cholerę nie wiedziałem jaki to zespół. Kurde, pszypał :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, te spodnie genialnie tu wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ci poszły testy? Jesteś zadowolona? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem, moze tylko matma mogła mi lepiej pójść, ale z wszystkiego mam od 85-90% i 100% z angielskiego :D

      Usuń
  5. Jejku, zazdro!
    A stylka bardzo ładna, świetne wykorzystanie tych spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O żal, ja muszę żyć szkołą [*] Ja się będę bawił dopiero przy całej płycie, staram się unikać ich piosenek XD Wtedy jest więszy "slay" xDDD
    Stylka super, zazdro torby :c

    OdpowiedzUsuń