1 kwi 2015

Kiedyś zatrzymam czas i będę lecieć co sił

Kurtka - YH | Sukienka - Subcouture| Top - Original Future | Torebka - PPQ | Buty - Bonjour Bizou

Podoba mi się bardzo nowa kolekcja Original Future. Urokliwa na swój sposób. Wreszcie dłuższa przerwa od tej wyczerpującej monotonii. Stylizacja powstała na bazie czarnego topu i sukienki z Subcouture. Wydało mi się to na tyle ciekawe, żeby stworzyć outfit. Przy okazji to od dawna chciałam wykombinować coś z tą sukienką, bo wydaje mi się bardzo ciekawa. Co powiecie o stylizacji?


9 komentarzy:

  1. Też mi się podoba nowa kolekcja, może nie wszystko, ale (chyba) większość :v
    Stylka fajna, mimo okropnej sukienki :')

    OdpowiedzUsuń
  2. torebkę bym zmieniła, ale reszta jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaał, mi się stylizacja mega podoba + śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też jakoś torebka w tym zestawie nie pasuje, kolory nie do końca zgrywają mi się z tymi na kiecce. Reszta boska, zwłaszcza połączenie sukienki z butami i kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poza torebka jest genialnie! I tez jestem zauroczona kolekcją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co sądzić o tej torebce w tej stylizacji - w sumie pasuje do paska, ale coś mi w niej nie gra. Poza tym - jest świetnie, kurtka z sukienką wygladają bardzo ciekawie. Podoba mi się, że dodałaś top pod sukienkę. :)
    Co do OF - również bardzo spodobała mi się nowa kolekcja, szczególnie sukienki, a ta miętowa to mistrzostwo. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym nic nie zmieniła, jest genialnie. Sukienka ma coś w sobie <3

    OdpowiedzUsuń