19 sty 2015

WRACAMY! ;-)


Tak, dokładnie to co widzicie. KAMIZELKE POWRACA! Cieszycie się? Niestety nie udało mi się przekonać Adriana żeby wrócił, jednak jest szansa że blog dalej będzie funkcjonował. Sama postanowiłam udzielać się na stardoll więcej niż wcześniej, dlatego zaproponowałam że spróbuję to naprawić. Jestem więc osobiście odpowiedzialna za to, co będzie działo się tu przez najbliższy czas, dlatego liczę też na waszą pomoc! Póki co mam w planach parę pomysłów i przede wszystkim będziemy systematycznie wrzucać tu stylizacje, co w ostatnim czasie nie funkcjonowało zbyt dobrze. Zmiany, zmiany.. Przyda się więc wsparcie komentarzami, a także sugestie które pomogą nam ulepszyć bloga. Mam nadzieję że uda nam się postawić bloga na nogi, ponieważ znaczy on dla mnie bardzo dużo. Dlatego piszcie w komentarzach na co liczycie, co wprowadzić, co zostawić a co zmienić! :-*


jaka-gwiazdka

15 komentarzy: