19 sty 2015

Ready?


No to wracamy! dalej czekam na sugestie i liczę na to, że będziecie komentować!
A ja zmykam robić zestaw maturalny! Załoga troszkę się redukuje, ale na pewno przyjdzie do nas ktoś nowy! :)

Co do stylizacji.. chusta której kiedyś nie ściągałam przeleżała już długi czas w szafie. Ostatnio wpadłam na to by połączyć ją z beżem. Znów sandałki, znów kopertówka ale mam chyba braki w szafie i nic innego nie pasowało.


Clutch LE
Coat Voile Holiday
Scarf DKNY
Blouse Pretty'n'love
Shoes Voile


9 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja, wszystko ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę pusto, ale ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej właśnie, Ty się teraz chcesz zajmować blogiem, a matura za kilka miesięcy :/
    Stylizacja cudo :3

    OdpowiedzUsuń
  4. @uplooad ja przed maturą najwięcej grałam ;p wszystko tylko nie nauka! a stylizacja fajna, jednak wydaje mi się, że ta chusta trochę gryzie się z resztą

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, paznokcie i buty idealnie pasują. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, jest delikatnie, ale nie mdło :)

    OdpowiedzUsuń