16 gru 2014

Everything comes to an end

Znanym cytatem chciałbym zakończyć moją przygodę na tym blogu (jak również na sd). Tworzę go od ponad 2 lat, bardzo się z nim zżyłem, władowałem sporo czasu, aby go wybić. Sd wcale mnie już nie kręci, to nie to samo co było nawet rok temu (znowu się powtarzam xD). Moment ten i tak kiedyś miał nadejść, więc myślę że zważając na to, co teraz wyprawia się na sd jest odpowiedni. Przypadkowo usunęły mi się wszystkie zdjęcia w notkach, nie jest to miłe, bo był to jednak mój całokształt. 

Chciałbym w pierwszej kolejności podziękować wszystkim redaktorom, którzy mi pomagali, bez was ten blog nigdy by nie istniał. Podziękowania kieruję także do komentatorów stałych i tych, którzy zaglądali na bloga tylko od czasu do czasu, dziękuję za wiele miłych słów, które od was usłyszałem.

Co z blogiem? Na 80% tutaj nie wrócę. Raczej go zamknę (naturalnie wszystkie notki zostawię), oczywiście jeśli ktoś chce pisać dalej to nie zabronię, tylko poinformujcie mnie o tym.

Jeszcze raz dziękuję za wszystko, życzę wszystkim powodzenia na sd, ale także w realnym życiu. 

Żegnajcie, goodbye, au revoir, arrivederci, adios!

10 komentarzy:

  1. To była właściwa decyzja Aduś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli miałbyś ochotę przywrócić swoje notki, wszystko to znajduje sie na stronie
    picasaweb.com
    Wszystkie zdjęcia, które wklejasz ze swojego komputera na blog znajdują się właśnie na stronie, którą podałam.
    Pozdrawiam i powodzenia!
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, to duża szkoda :c Jeden z najlepszych blogów ze stylizacjami na sd, nie może zostać zamkniety! Aczkolwiek rozumiem Twoją decyzję i życzę powodzenia w dalszym realizowaniu się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, bardzo mi przykro, bo uwielbiałam kamizelke. :( To jeden z najlepiej prosperujących blogów; nie dość, że rzadko kiedy bywały pustki, to jeszcze zawsze stylizacje były na najwyższym poziomie i nie zapychałeś ubytków w załodze byle kim.
    Im więcej blogów jest zamykanych, tym bardziej mam wrażenie, że moje dzieciństwo się kończy, to takie dziwne uczucie. Będąc szczerą, brak kamizelke sprawi, że tak naprawdę zostaną dwa blogi naprawdę warte uwagi. Matko, gdzie ja będę szukać inspiracji i cieszyć oko estetyką outfitów. :l Ta stardollowa blogosfera już ledwo dyszy.

    Tak, czy siak, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaśmina wyjęła mi słowa z ust, szkoda, że blogosfera tak obumiera :(
    Powodzenia w życiu realnym, mam nadzieję, że pozostaniemy w kontakcie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, bo wlasnie zaczęłam tu częściej zaglądać. Wszystkie stylizacje były przemyślane i idealne. Poziom zdecydowanie najwyższy. .. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromna szkoda :( Powodzenia w realnym życiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. To my dziękujemy Tobie, naprawdę byłeś świetnym właścicielem ♥ Moja sytuacja jest poniekąd podobna, chyba Sd nie kręci już nikogo tak jak dawniej. Levele, nagrody i popularność wzięły niezaprzeczalnie górę. Trzymaj się, pozostaje mi życzyć Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń