11 cze 2014

Sprostowanie

Proszę, abyście wszystko to przeczytali. (:
Jak większość z was zauważyła (bądź nie) nie było mnie na blogu trochę ponad miesiąc, nie wiem czy w ogóle kogoś to obchodzi, bo widzę, że blog trzyma się dość dobrze. 
Przez ten czas zrobiłem sobie dłuższą przerwę od sd, ale czy chcę tam wrócić? Naprawdę nie wiem. Jeszcze dokładnie to przemyślę, ale na chwilę obecną myślę nad odejściem, wcale to już mnie nie kręci, żadna stylizacja mi nie wychodzi. Poza tym pewna część osób jeszcze w to grających to zwykłe szmaty i wywłoki (tak, niestety tak jest), które są ponad wszelkimi normami moralnymi. :)
Bloga raczej nie zostawię, bo niestety za dużo nad nim pracowałem. Postaram się o jego dalszy rozwój, ale niczego nie obiecuję.
Na pewno nie będę dalej prowadził K-Weekly, jest to trochę bez sensu, bo komentatorów nowych praktycznie wcale. Oczywiście postaram się nagradzać w jakichś sposób STAŁYCH komentatorów (czyli takich, którzy komentują bloga praktycznie od zawsze i nie robią tego na zasadzie "skomentuję wszystkie dotychczasowe notki, może coś fajnego złapię"), jestem wam bardzo wdzięczny za wytrwałość. :)
Trochę boli mnie to, że blogi ze stylizacjami raczej gorszymi od naszych mają o wiele lepszą aktywność (tj. wejścia i komentarze), a praktycznie w niczym nie są lepsze. Szczerze nie wiem o co w tym chodzi.
Z całego serca dziękuję wszystkim redaktorom za wszystko, wykonujecie kawał dobrej roboty. :)
To chyba wszystko z mojej strony. Śmiało wyrażajcie swoje opinie na ten temat w komentarzach. Dziękuję za uwagę. :)

10 komentarzy:

  1. Szkoooda, już Ci pisałem na gadulcu :( Mam nadzieję, że w wakacje Ci się odmieni i będziesz coś czasem wrzucać swojego. No i dobrze, że nie zostawisz bloga, bo Kamizelke to jeden z lepszych modowych blogów na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, nie zauważyłam, że ciebie nie było Adulku :*
    Bardzo przepraszam za to i że wgl zapomniałam o istnieniu tego miejsca i za to co napisałam do cb na fejsie :*
    Zawsze to był świetny blog i jestem pewna bez patrzenia, że nadal jest :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko nie zostawij bloga, bo upadnie. W sume to bez K-Weekly też byłoby tyle komentujących. Przemyśl czy na pewno chcesz odejść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee tam, K-Weekly sie nie przejmuj, jak ktos chce komentowac to nadal bedzie to robil :) Szkoda, ze sie 'wypalasz', bo stardoll to takie miejsce, ktore jest fajne, ale niestety duzo czasu od nas wymaga... Nam leci wzrok, mamy malo czasu i tez sd nas juz tak nie rajcuje. Super, ze blog bedzie dalej dzialal, zastanow sie jeszcze nad soba i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak myślałam, że zrobiłeś sobie przerwę od Stardoll. :)
    Mam nadzieję, że blog będzie nadal trzymał się dobrze. Myślę, że możesz spokojnie być jego właścicielem nadal, nie dodając postów od siebie. Chociaż szkoda, że nie będą pojawiać się tu Twoje stylizacje. Ale to Twoja decyzja.
    Co do K-Weekly to się zgadzam; nie ma sensu prowadzić tego dalej, bo komentatorów jest tyle samo co wcześniej. Myślę jednak, że jest ich wystarczająca ilość, a tym, że na innych blogach jest ich więcej w ogóle się nie przejmuj. :)


    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odchodź proszę :( Blog to jeden z lepszych i moich ulubionych obok mentalle, a oba nie są królującymi w liczbie wejść, ale wiedz, że to nie ma żadnego znaczenia - ludzie, którzy go czytają, doceniają to.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, już ci mówiłam,ale sama mam podobnie..

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo, ciągle się waham. Może jeszcze coś dodam, zobaczę, bo nic konkretnego mi nie wychodzi :c

    OdpowiedzUsuń