19 maj 2013

Wyniki konkursów

No to tak kilka słów na początek. Ogólnie prace ryja nie urywają, ale są ok, liczyłem, że w konkursie na stylizację będą choć trochę lepsze, ale nie narzekam. Makijaże są jednak lepsze :) Oto wyniki:

Konkurs na stylizację:

1 miejsce i 100 sd zgarnia emo-niunia-


Wyróżnienia po 25 sd zgarniają (kliknij na nick, aby zobaczyć pracę):


Konkurs na makijaż:
I tutaj miałem dylemat, dlatego aby jakoś tam nie dyskryminować postanowiłem przyznać ex aequo 1 miejsce i po 60 sd dwóm osobom, są to:

Schizma

emo-niunia-

A wyróżnienie (20 sd) trafia do VeraDolls13. (kliknij, aby obejrzeć makijaż)

Wystawiacie coś za daną kwotę + prow. z rezerwacją dla: 
*aga-agata, jeśli wygrałaś nagrodę główną
*CrazyLolowinka, jeśli wygrałaś wyróżnienie.
Na wystawianie macie cały jutrzejszy dzień (20.05.2013), jeżeli wystawicie we wtorek, nie kupię.

Gratuluję!





8 komentarzy:

  1. Cholercia, zapomniałem o tym konkursie :D

    A 1 miejsce jak najbardziej zasłużone, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chciałem ci przypomnieć, ale zapomniałem xD
      ale przyznaj, że makijaże są lepsze od styleg

      Usuń
  2. Dzięki, dzięki, dzięki, kocham Cię, hahaha :D :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Gartuluję . Drugi makijaż super ! ♥

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i makijaże. Gratuluję wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń