25 maj 2013

boo, you little whore


  


No i znowu nie dodawałem nic przez tyle czasu... Mogę powiedzieć że było to spowodowane moim lenistwem, przekładaniem ciuchów z szafy głównej do bocznej i życiem prywatnym.

Stylizacja składa się z małej ilości artykułów, nie chciałem przekombinować, bo te futro i tak jest "ekstrawaganckie". Mam pojutrze bitwę na ciekawszym, a przez tyle czasu nie wysłałem pracy... Muszę się za to zabrać :((

~futro Original Future
~spódnica Archive
~torebka Chanel
~buty Young Hollywood

Happysad Zanim Pójdę
Strachy Na Lachy Dzień Dobry, Kocham Cię

PS. Post nr 666 :)

3 komentarze:

  1. Świetna! Usta w kolorze futra i efekt byłby oszołamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam że jet takie świetne futro na stardoll, stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na Ciebie to taka sobie :D

    OdpowiedzUsuń