11 maj 2013

Wyniki atrakcji urodzinowych

Mini Konkurs 1
Poprawna odpowiedź: 2010 r.
Po 15 sd wygrywają: julia7373 i Dusiolla

Mini Konkurs 2
Poprawna odpowiedź: Malmö, Szwecja, 18.05.2013 r., Loreen - Euphoria
Po 15 sd wygrywają: jarus55 i klaudynka016

Mini Konkurs 3
Poprawna odpowiedź: Duma i Uprzedzenie
Po 15 sd wygrywają: Heneda i -carolla-

Mini Konkurs 4
Poprawna odpowiedź: Nietykalni
Po 15 sd wygrywają: Dusiolla i _carolciaaa

Mini Konkurs 5
Poprawna odpowiedź: ELLE
Po 15 sd wygrywają: Rose4400 i JessssLove

Mini Konkurs 6
Poprawna odpowiedź: 4 kwietnia 2013 r.
Po 15 sd wygrywają: Rose4400 i naati8

Mini Konkurs Na Pożegnanie
Poprawna odpowiedź: Pałac Branickich w Białymstoku
20 sd wygrywa: funkyxpunky

Kto pierwszy, ten lepszy:
1. MeLolitka
2. Dusiolla
3. miss_miley_van

Mini loteria:
25 sd wygrywają: emo-niunia- i JessssLove


Zasady zgłaszania się po nagrodę:
Wszyscy, którzy coś wygrali zgłaszają się po nagrody w komentarzu pod tą notką. Po zgłoszeniu wystawiacie coś za daną kwotę z rezerwacją dla aga-agata. Prezenty z kto pierwszy, ten lepszy wyślę także po zgłoszeniu się. Macie 24h :)

Edit: Aha, jeśli ktoś nie ma SS to niech napisze mi w Księdze Gości, jakie chce prezenty z Gift Shopu.

13 komentarzy:

  1. wow ! bardzo mi miło, poprawiło mi to dziś humor ;)

    już wystawiam coś w tej kwocie ;)

    pozdrawiam ;*
    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także się zgłaszam, 30sd odbierze za mnie kejt05 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się po nagrodę :)
    Nie wiem, czy to jest już z wliczoną prowizją, jak coś, to napisz, zmienię :)
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ejstem ss wiec napsize ;) .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się po prezent z "Kto pierwszy, ten lepszy" :)

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się po 30sd. Serdecznie dziękuję i wystawiłam już ,,włosek'' ;))

    Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam oraz kolejnych pomyślnych lat dla bloga,
    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się po 15 sd <33

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się po 25sd, dzięki c:

    OdpowiedzUsuń
  9. 20 sd mi przepadło, szkoda xd

    OdpowiedzUsuń