2 sie 2016

fake it

Nie było mnie na stardoll dostatecznie długo, by zablokowano mi konto, na szczęście w porę zdołałam uniknąć ostateczności jaką byłoby jego usunięcie. Generalnie nie mam pojęcia co się na stardoll działo, nie jestem na bieżąco z kolekcjami, a nadrobienie zaległości podejrzewam, że trochę zajmie :D Aż przykro patrzeć jak wyszłam z wprawy w robieniu wirtualnych stylizacji, aaa




spodnie Killah | koszula Fever | kurtka Velvet Orchid | torebka Rio | okulary It Girls | sandałki Riviera


7 komentarzy:

  1. Całkiem całkiem, ale kompletnie nie podoba mi się dobór butów i kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, podkradłaś mi piosenkę do następnego posta :<<
    Stylka całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tylko buty niespecjalnie się podobają, ale reszta bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie właśnie bardzo podoba się przełamanie tego look'u butami! Sama kupiłam tę kurtkę, jednak wciąż nie jestem do niej przekonana.
    Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie właśnie bardzo podoba się przełamanie tego look'u butami! Sama kupiłam tę kurtkę, jednak wciąż nie jestem do niej przekonana.
    Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego baza jest boska!
    Fajnie, ze wróciłaś(?). Wróciłaś tak? xd

    OdpowiedzUsuń
  7. tez bym zmienila albo buty albo torebkę,ale reszta jest mega! ;) jak widzisz i ja nic nie dodaję, ale nad kontami czuwam.

    OdpowiedzUsuń