15 sie 2016

10th ANNIVERSARY!





Moje konto 14 sierpnia obchodziło swoje 10 urodziny! Wpis dodaję dopiero teraz, bo nie miałam weny aby znaleźć odpowiednią do świętowania sukienkę.  Łzy cisną się same do oczu, bo teraz dopiero widać jak bardzo stara jestem. To konto to pół mojego życia. I zdecydowanie wspaniałego dzieciństwa. Szybko się wzruszam i łzy same mi już napływają, ale co poradzę... Kto przeczyta ten mistrz. 

Pamiętam jak dziś gdy pierwszy raz poprosiłam babcię o doładowanie superstar (30stardollarów za 5euro, ale co tam.. YOLO. I za te 30sd można było kupić superstar) a potem drugą, już na normalnych zasadach (9zł, 95sd). I jak najdroższa rzecz na stardoll kosztowała 10sd. Pamiętam wszystkich swoich pierwszych znajomych: Romantyczkaaa, wafel22, DJ_KUBA, Luntas, cornelia_karola. I tych, których przeniosłam na fejsa.. Właściciel ów bloga, _D_0_D_A_, martunia29, Lila11211, Oliwcia_paris, Lika_90, milapati, JessssLove, hibiskusek, albo do realnego świata jak Kiryee, czy xxemowaxx.   Pamiętam moją pracę na barwnym stardollu, na stardollowych trikach, na ciekawszym, na uzależnionych..wiele było tych blogów. Pamiętam też pierwsze LE (dostęp do całej kolekcji, ale wtf kto tyle za to zapłaci haha) i gdy 60sd za DKNY to było dużo.  No i te wszystkie afery, ale i tak było najlepiej w świecie.

To nie było moje pierwsze konto na stardoll, bo przez 2006 założyłam ich mnóstwo ale tylko kilka z nich przetrwało. TysiaczeQ podarowałam kuzynce, mala_gwiazda11 zgarnęła moja przyjaciółka, martyna161 długi czas się opiekowałam a potem sprzedałam i dziś nie istnieje, a jaka-gwiazdka i aga* (imię mojej mamy) mam i do dziś odwiedzam. Na mojej drodze zyskałam jeszcze dostęp do setki chyba kont, znanych i mniej znanych osób. Dziś sprawuję opiekę nad ok 10cioma..

dobra koniec wspominek, może zorganizuję dla was małą loterię z tej okazji na dniach.

5 komentarzy:

  1. Ale świetnie :) Choć to trochę dziwne uczucie, bo jesteś jak wiele osób tutaj starsza ode mnie przynajmniej o jakieś 2 lata, w Twoim przypadku o 7 :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zdałem sobie z tego sprawę, że też niedługo będę mieć 10 lat na sd. Czas zmykać XD
    Sporo tych kont było haha, dziwne uczucie pewnie obchodzić taką rocznicę na sd? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, 10 lat to mnóstwo czasu! Nie zdajemy sobie sprawy, a ta "głupiutka gierka" staje się częścią naszego życia.;)
    Stylka świetna. Zawsze chciałam zrobić z naszyjnika ozdobę na włosy, ale u mnie wyglądało to odrobinę dziwnie. Tu wygląda bardzo dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. co mogę powiedzieć... przede wszystkim podziwiam za wytrwałość oraz chęci i zastanawiam się, czy życzyć następnych 10 lat tam, czy może już raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń