6 mar 2016

White Queen




Przyszłam. Trochę mnie nie było. Trochę mi głupio, że to "mój blog" a jako jedyna nic tu nie dodaję.
Dzięki wszystkim za frekwencję, to miło mieć taką załogę. Dobrze wiecie jak wygląda sytuacja ze stardoll, zaprzestałam już nawet ładowana sd/ss i czatowania gdy wychodzą nowe kolekcje (choć tak szczerze zawsze byłam w tym kiepska). Mam mnóstwo kont, które chciałabym sprzedać za stardollary/doładowania na konto/gotówkę przelewem, czy są tu jacyś chętni? Oczywiście mojego nie sprzedam, ale inne też mam całkiem fajne. tynkaablog@gmail.com możecie się kontaktować. 

Torba / Bag FEVER
Futro / Fur CP
Sweter / Sweater TheJetSet
Rękawiczki / Gloves Archive
Buty / Shoes Special Offer
Spodnie / Pants ApiesSki

3 komentarze:

  1. całość prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, nawet te buty mi nie przeszkadzają xD

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylka, bardzo podoba mi się lewa strona "aranżacji" (czy mogę to tak nazwać?), zestawienie widoku zza okna z bielą sofy

    OdpowiedzUsuń