18 mar 2016

INTERIOR & LOOK | WINTER BLUE




To ciekawe, bo pierwszy raz inspirowałam się moim realnym lookiem. Pierwszy raz użyłam też Chunky Scarf, a szalałam na jego punkcie od zawsze i w końcu koleżanka gdy odchodziła mi go oddała, ale jakoś nigdy nigdzie nie pasował. Dumna jestem też z torebki. A pokój też nowy, robiony w sumie na szybko na potrzeby konkursu. YOLO z twarzą, już chyba taka zostanie forever bo nie mam ss na te oczy 8)

Płaszcz CP
Szalik DKNY
Legginsy RIO
Golf CP
Kapelusz Bbizou
Buty Chanel
Torebka YSL & Bbizou

5 komentarzy:

  1. Świetny look, podoba mi się ten granatowy golf tutaj. Pokoik też niczego sobie, te niebieskie meble ożywiają każde wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja - i stylka, i wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wnętrze jest rewelacyjne, stylka trochę mniej szałowa, ale skoro inspirowana realnym lookiem to nie mam się co czepiać :">

    OdpowiedzUsuń