20 wrz 2015

It's time to say goodbye! #Emo-niunia-

Moja przygoda z Kamizelke rozpoczęła się 27 czerwca 2013 r., spędziłam tutaj ponad dwa lata. Po pięciu miesiącach nieobecności przyszedł czas na pożegnanie. Mogłabym odejść bez słowa, jednak publikowanie właśnie w tym miejscu stanowiło dla mnie wielki sentyment. Tym samym oficjalnie ogłaszam, że po 72 postach usuwam się z panelu współredagujących. Dziękuję za wszystkie komentarze, wyświetlenia, dziękuję również właścicielom. Zostawiam Was z mini-kolażem, trzymajcie się! :)


           

         

5 komentarzy:

  1. czułam to od dawna. tęsknić będę, trzymaj się i zaglądaj do nas czasem:*

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, wszyscy teraz odchodzą...wielka szkoda, ale życzę powodzenia w realnym życiu :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałem, że już odeszłaś xddd Szkoda, stylki robiłaś fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. :((( Nie miałam okazji, żeby zbyt wiele czegoś od Ciebie pooglądać, ale chyba poprzeglądam archiwa. Świetne styli na zdjęciu, szkoda. Trzymaj się ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń