26 wrz 2015

Chanel Oberlin



Przepraszam, że znowu mnie tyle nie było, ale zaczęłam liceum i przekonałam się na własnej skórze, że plotki "uczniowie tego lo nie mają życia poza nauką" są trochę prawdą (no dobra, nie jest tak źle, jestem tu jeszcze!). Może się trochę przeraziliście dzisiejszymi stylkami, ale to tylko jednorazowy wybryk, bo skoro już dorwałam się do lapka (co prawda by zrobić zadanie z informatyki...), to postanowiłam stworzyć outfity inspirowane nowym serialem Scream Queens, który porwał moje serce. Baaardzo Wam go polecam, ma jak na razie dwa odcinki, pełny jest absurdów i specyficznego humoru, więc radzę podejść do niego z dystansem. Niemniej uważam, że będzie to jedna z moich ulubionych pozycji serialowych. Główna bohaterka nazywa się Chanel, można się naoglądać różnych jak dla mnie z lekka przerysowanych outfitów, właśnie takich jakie stworzyłam ja i jakie pokażę Wam niżej. (następna stylizacja będzie normalna, ale dzisiaj cały dzień myślę o tym serialu, nie mogłam się powstrzymać przed upublicznieniem mojej dzisiejszej pracy :D)


6 komentarzy:

  1. wyszło świetnie :) nie znam tego serialu, ale może warto poznac :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie stylki super, ostatnia najlepsza :D Zanim mi się ten drugi screen raczył otworzyć, to jakoś skojarzyły mi się z właśnie SQ xD

    OdpowiedzUsuń
  3. druga i ostatnia są świetne :> szczerze zachęciłaś mnie do tego serialu, parę moich znajomych mi go polecało, a teraz to chyba się po prostu zabiorę za oglądanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże ten serial jest genialny. Dzięki za polecenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Estetyka rzeczywiście podobna, podobają mi się te zestawy. :) Serialu nie widziałam, ale pewnie sprawdzę, jak będę miała więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. no hej Pati♥ jak Ci się żyje w osemce? ja w marcinku na mat-fizie :* stylki fajne :*

    OdpowiedzUsuń