6 maj 2015

i don't wanna feel blue anymore


spodnie Nelly.com | top Amy Claire | blazer Rio | buty Nelly.com | kopertówka Rio | okulary Mr. + Royalty

Mieliśmy dzisiaj pierwszą próbę do poloneza, o mój Boże, niby tylko chodzenie, ale w tłumie jak każdy robi inaczej to wychodzi totalna tragedia. W ogóle, to jestem prawdopodobnie najbardziej niezdecydowaną osobą na świecie- tak jak przez 3 miesiące mówiłam, że idę do lo na mat-geo, tak teraz stwierdziłam, że jednak od pierwszej klasy uwielbiam chemię i wybieram się na mat-chem-inf. Co prawda to już 10 punktów więcej do rekrutacji, ale myślę, że dam radę. Przeraża mnie ta rozszerzona informatyka, bo mózgiem komputerowym to ja zdecydowanie nie jestem, ale powtarzam sobie, że wszystkiego można się przecież nauczyć. Trzymajcie kciuki za moje oceny, bo na razie te 6 coś mi nie chcą wychodzić haha. Kurde, znowu się rozpisałam, chociaż wiem, że nie powinnam. XD

8 komentarzy:

  1. Stylizacja jest super, czarna całość urozmaicona tą kopertówką wygląda naprawdę świetnie. :)
    Mimo że o liceum będę się martwić za rok, i tak zastanawiam się też nad mat-geo, ale wszystko się może zmienić. Chociaż tak naprawdę nie wiem, co innego mogłoby mnie zainteresować. Zobaczymy XD Trzymam kciuki mocno! c: +piosenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ta torebka tu srednio ale reszta cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylka fajna, chociaż nie jestem przekonany do wyboru butów :v Mega mi się podoba, jak kopertówka przełamuje całość :v
    Co do profilu to masz czas, dobrze się zastanów XD Bo w listopadzie zacznie Cię boleć dupa, że źle wybrałaś :v U nas z polonezem było podobnie. Tylko, że u nas całość wychodziła tragicznie XD
    Piosenka... :') Szukam takiego jednego mema z tekstem tej piosenki, ale nie mogę znaleźć. Za dużo rzeczy lajkuję ostatnio na tumblerze xd MAM! MAM! XDD
    Dobra, to od początku.. Piosenka... :') https://40.media.tumblr.com/bd5057b58443822848c86eae3584e46a/tumblr_nnn7b1ew5f1tnyo60o3_1280.jpg
    Ja oczywiście ją lubię, nic do niej nie mam, ale ten mem jest taki prawdziwy XD W sumie, to nawet nie wiem co w nim jest takiego zabawnego, ale mnie bawi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah Pati, ja wgl szkoły pozmieniałam - wyrzuciłam lo8 i przerzuciłam się na Marcinka i lo3 *-*
    outfit genialny♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a profil? zostajesz przy mat-geo czy zupełna zmiana decyzji? XD do 3 sie wybiera kilka moich koleżanek

      Usuń
    2. mat-geo albo mat-fiz, w marcinku to już wgl są dziwne profile i dość trudno wyjaśnić

      Usuń
  5. Te buty z tymi spodniami jakoś mi nie podchodzą, wybrałbym coś delikatniejszego chyba. Ale tak poza tym to świetnie i podoba mi się dobranie pierścionka do torebki c:
    No i + za Blue, jedna z moich ulubionych z Froot.
    Co do informatyki rozszerzonej - ło jezu, weź się w to nie pakuj kobito, w zeszłym roku miałem 2 godziny tygodniowo i myślałem, że nie wyrobię. Dobrze, że w tym roku nie mam nawet godziny, chyba bym zmienił klasę wtedy xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, kopertówka świetnie ożywia całą stylizację. :)
    Ja w liceum byłam na humanistycznym, a po pierwszym półroczu zdecydowałam, że wolę nauki przyrodnicze (szczególnie lubiłam chemię). No niby mogłam zmienić profil, ale już zostałam na tym humanistycznym, bo jeszcze kilka lat temu nie miało to tak dużego znaczenia.

    OdpowiedzUsuń